Újabb sikeres év az Alerant Zrt.-nél
A korábbi évekhez hasonlóan tavaly is jelentősen, mintegy 20 százalékkal növekedtek az alkalmazásfejlesztésből és -integrációból származó bevételek. Különösen magas, 160 százalékos volt a növekedés a termékeladásoknál. Ezen belül is elsősorban a BEA-termékek értékesítése emelkedik ki, ami nagyrészt annak köszönhető, hogy a magyarországi telekommunikációs, pénzügyi és ipari terültek piacvezető vállalatai döntöttek a BEA megbízható és magas rendelkezésre állású integrációs és portál megoldásai mellett. Ezen kívül e vállalatoknál erősödött a szolgáltatásorientált architektúrák (SOA) kialakításának igénye, melyekhez a BEA teljes körű eszközkészletet kínál.
Az Alerant a BEA Systems hazai disztribútoraként és technológiai központjaként átfogó szolgáltatásportfólióval rendelkezik a BEA-termékekhez kapcsolódva. Termék és fejlesztés támogatási szolgáltatásaira különösen nagy igény mutatkozott 2006-ban, 85 százalékkal nőtt az e területből származó bevétel. Az Alerant támogatási szolgáltatásainak magas színvonalát a BEA Systems is elismerte. Az elmúlt év elejétől Magyarországon az Alerant nyújtja a BEA különlegesen magas szintű, Mission Critical Support Continuum szolgáltatását.
Az Alerant 2007-ben további növekedésre számít. Különösen erős növekedést vár a SOA-megoldások terén. „Az elmúlt évben jelentősen nőtt a cégek érdeklődése a szolgáltatásorientált technológia iránt” – mondta el a bejelentés kapcsán Szabó Tamás, az Alerant Zrt. ügyvezető igazgatója. „Az Alerant, mely itthon az elsők között kezdett el foglalkozni a SOA-technológiával, az elmúlt évek alatt elismert szakértőjévé vált e területnek. 2006-ban már több, köztük egy európai szinten is kiemelkedő SOA-projektben vehettünk részt, s idén további megrendelések várhatóak” – tette hozzá.
Kapcsolódó cikkek
- Sun díjak a hazai partnervállalatoknak
- A Dell cáfolja a kivonulást az LCD TV piacról
- Az Algotech a One on One Kommunikációt választotta
- Bonyodalmak a Telenor keleti részesedéseinél
- A Deutsche Telekom 1,4 milliárd eurót adna a holland Orange-ért
- Kilép a Dell az LCD TV üzletágból?
- Az Avnet Romániában terjeszkedik
- Új értékesési vezető az Oracle-nél
- Megvehetik az Avayát - új kommunikációs menedzser változat
- Hitelközvetítő céget alapított a portfolio.hu
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.