Specializálódik a Borland szoftverszolgáltató
Az alkalmazás-életciklus szolgáltatások területén várható fejlődést illetően a Borland magyarországi cége is bizakodó.
Az évi mintegy 200 millió forint árbevételű Borland Magyarország piaci részesedése a magyar fejlesztőeszközök piacán közel 35 százalék, az alkalmazás-életciklus menedzsment esetében pedig meghaladja az 50 százalékot.
A Borland magyarországi ügyfeleihez tartozik például a Magyar Államkincstár, a MÁV Informatika, a Giro, az Egis, a Bakonyi Hőerőmű, az OTP, az Erste Bank, T-Mobile, az Uniqa, továbbá oktatási intézmények.
Magyarországon a cég tíznél kevesebb dolgozót foglalkoztat, rajtuk kívül külső fejlesztőket és oktatókat.
Az újonnan létrehozott amerikai CodeGear leányvállalat lesz felelős a Bordland termékcsalád továbbviteléért, nagy teljesítményű fejlesztőeszközöket kínál a szoftverfejlesztők széles köre számára, az egyedül dolgozó fejlesztőktől a vállalati csoportokig.
A Borland terveiben szerepel, hogy az idén februárban felvásárolja a Segue Software vezető tesztelő vállalatot.
Kapcsolódó cikkek
- A Borland együtt szállítja a Developer Studio és a Delphi termékeket
- A Borland Tod Nielsent nevezte ki elnök-vezérigazgatónak
- A Borland új funkciókat biztosít a Microsoft Windows és a .NET alkalmazások leszállításának gyorsítására
- Borland: JBuilder 2006 - még szeptemberben
- A Borland Software megerősíti integrációját a Mercury BTO kínálattal
- Borland: felvásárolja a folyamat-tanácsadó TeraQuest céget
- Borland: Itt a JBuilder 2005, jön a Delphi 2005
- Borland: a Delphi 2005 bejelentése
- A BT a Borland szoftvermegoldását választotta
- Alerant és Borland: partnerkapcsolati együttműködés
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.