Kvint-R: nyomtatóértékesítés 2006-ban
Jellemző, hogy 2006-ban az irodai felhasználók körében egyre népszerűbbek a tintás és lézer multifunkcionális készülékek. A mátrix nyomtatók értékesítése évek óta szűkülő tendenciát mutat, mivel speciális területen használatosak, mint a többpéldányos nyomtatás, például a szállítólevelek elkészítése a szállítmányozó cégeknél.
A Kvint-R Kft. nagy hangsúlyt helyez a hozzáadott értéket igénylő nyomtatási alkalmazások kínálatára, ilyen az iskolai bizonyítványok kitöltésére alkalmas TallyGenicom 5040B, ipari környezetre kifejlesztett Microplex leporellós lézernyomtatók, valamint a Ricoh igen kedvező költségekkel üzemeltethető nagy teljesítményű lapnyomtatói.
Újdonság, hogy 2006-ban bővült a B2B szegmens felé nyújtott teljes üzemeltetési szolgáltatások (TÜSZ) köre. A szolgáltató cég a konstrukció keretében a nyomtatást lapköltség alapú, általánydíjas szerződés keretében biztosítja. A nyomtatóval kapcsolatban felmerülő minden, az üzemeltetésből adódó költséget (karbantartás, javítás, kellékanyag és alkatrész cserét) a szolgáltató átvállal, így az ügyfelek költségei tervezhetővé válnak.
2006-ban az Kvint-R tovább erősítette disztribútori pozícióját a nyomtatási piacon és online nyomtatóboltja megnyitásával jelentős lépéseket tett a végfelhasználók eléréséért is.
Kapcsolódó cikkek
- Színekért nyomtatót
- Intelliprint és Intellifilter funkciók a cégek nyomtatóinfrastruktúrájának fejlesztéséhez
- Microplex képviselet Magyarországon
- Nyomtatóbolt a neten
- Japán nyomtatók a Kvint-R-től
- Tally T8006eL
- Kvint-R: 2002 a sikerek éve volt
- Kvint-R: LézerShow a Planetáriumban
- 10 éves a KvintR Kft.
- Világújdonság a Tallytól
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.