A Check Point Software pénzügyi eredményei
2006 negyedik negyedévének kiemelkedő pénzügyi adatai:
Teljes bevétel: 160,1 millió dollár, ami a 2005. negyedik negyedévi 156,1 millió dollárhoz képest 3%-os növekedést mutat.
Jövedelemelhatárolás: 204,1 millió dollár, ami a 2006. szeptember 30-i elhatárolt jövedelemhez képest 18%-os (30,7 millió dollár), a 2005. december 31-ihez képest 21%-os (35,2 millió dollár) növekedés.
Nettó bevétel – GAAP: 79 millió dollár, 2005. negyedik negyedévében 89,2 millió dollár volt. A 2005. negyedik negyedév és a 2006. negyedik negyedév közötti nettó bevételbeli különbség elsődleges oka az, hogy a részvényalapú kompenzációs költségek (9,0 millió dollár), az SFAS 123(R) értelmében, a 2006. negyedik negyedéves GAAP eredményekben szerepelnek. A 2005. negyedik negyedéves, 0,8 millió dolláros részvényalapú kompenzációs költségek az akvizíciók előtti állapotra vonatkoznak. A 2006. negyedik negyedéves nettó bevétel tartalmazza a folyamatban lévő K+F-hez kapcsolódó 1,1 millió dolláros akvizíciót is.
Nettó bevétel – nem-GAAP: 90,6 millió dollár, 2005. negyedik negyedévében 90,9 millió dollár volt. A nem-GAAP nettó bevétel nem tartalmazza a részvényalapú kompenzációs költségeket és az akvizíciós költségeket.
Cash flow: A cash flow 77,7 dollár volt, míg 2005. negyedik negyedévében 81,5 millió dollár volt.
Részvény-visszavásárlási program: 2006. negyedik negyedéve során a Check Point 1,4 millió részvényt vásárolt, közel 31,7 millió dollár értékben.
A 2006. december 31-én lezárt év kiemelkedő pénzügyi adatai:
Bevétel: 575,1 millió dollár, 2005. december 31-én zárt évben 579,4 millió dollár volt.
Bővített egy részvényre jutó hozam – GAAP: 1,17 dollár, 2005-ben 1,27 dollár volt. A 0,15 dolláros részvényalapú kompenzációs költségek, az SFAS 123(R) értelmében, a 2006-os GAAP eredményekben szerepelnek.
Bővített egy részvényre jutó hozam – nem-GAAP (nem az általánosan elfogadott könyvelési alapelvek szerinti): 1,35 dollár, ami a 2005. negyedik negyedévi 1,30 dollárhoz képest 4 %-os növekedést jelent. A nem-GAAP EPS (részvényenkénti eredmény) nem tartalmazza a részvényalapú kompenzációs költségeket és az akvizíciós költségeket.
Nettó bevétel – GAAP: 278 millió dollár, 2005-ben 319,7 millió dollár volt. A 2005-os év nettó bevétele magába foglalja a részvényalapú kompenzációs költségeket (36,4 millió dollár), amelyek, az SFAS 123(R) értelmében, a 2006-os GAAP eredményekben szerepelnek és tartalmazza a folyamatban lévő K+F-hez kapcsolódó 1,1 millió dolláros akvizíciót is. A 2005-ös, 3,7 millió dolláros részvényalapú kompenzációs költségek az akvizíciók előtti állapotra vonatkoznak.
Nettó bevétel – nem-GAAP: 320,3 millió dollár, 2005-ben 326,9 millió dollár volt. A nem-GAAP nettó bevétel nem tartalmazza a részvényalapú kompenzációs költségeket és az akvizíciós költségeket.
Cash flow: A cash flow 358,3 millió dollár volt, míg 2005-ben 346,9 millió dollár volt.
Készpénz és befektetési egyenleg: 2006. december 31-én, 1.65 milliárd dollár.
Részvény-visszavásárlási program: 2006. során a Check Point 23,2 millió részvényt vásárolt, összesen 435,5 millió dollár értékben.
Főbb üzleti események és bejelentések
Az egységes biztonsági architektúra kiterjesztése az adatbiztonság területére a Protect Data akvizíciója révén: 2006. negyedik negyedévében a cég bejelentette, hogy ajánlatot tett a Pointsecnek, a Protect Data AB 100%-os tulajdonosának. A vállalat laptopokon, PDA-kon és okostelefonokon vagy akár memóriakártyákon, pendrive-okon tárolt adatok titkosítására szolgáló szoftvereket fejleszt. Az akvizíció jelentős lépés azon stratégia végrehajtásában, amelynek keretén belül a cég a vállalatok teljes védelmét el tudja látni, a szerverektől és hálózatoktól kezdve az asztali PC-ken át a mobil eszközökig. 2007. január 23-ig a Check Point a Protect Data osztalékos értékpapírjainak 96%-át szerezte meg.
Az NFR Security akvizíciója – a behatolás védelem kiterjesztése a vállalati hálózatok megerősítése érdekében: 2006. negyedik negyedévében a Check Point felvásárolta az NFR Securityt, a valós idejű fenyegetettség elleni védelem terén vezető vállalatot. Az NFR Security díjnyertes behatolásvédelmi technológiái kiegészítik a mi egységes biztonsági architektúránkat, így kínálva az internetes támadások elleni legmagasabb szintű védelmet.
A VPN-1 Power és a VPN-1 UTM az NGX platform új verzójával: Fejlesztették a teljes biztonsági megoldás portfólió keretét, különös tekintettel a két fő szoftvertermékvonalra: a VPN-1 Power, a nagy kihívást jelentő környzetű vállalatok számára, valamint a VPN-1 UTM megoldások teljesen integrált és könnyen menedzselhető egységes fenyegetésvédelmi (UTM) szoftverei.
Az EAL 4 amerikai kormányzati minősítés megszerzése: A Check Point megfelelt mind a négy – tűzfal, VPN, IDS/IPS és távoli menedzsment –, kritikus hálózati biztonsági kategóriában.
Kapcsolódó cikkek
- Sun díjak a hazai partnervállalatoknak
- A Dell cáfolja a kivonulást az LCD TV piacról
- Az Algotech a One on One Kommunikációt választotta
- Bonyodalmak a Telenor keleti részesedéseinél
- A Deutsche Telekom 1,4 milliárd eurót adna a holland Orange-ért
- Kilép a Dell az LCD TV üzletágból?
- Az Avnet Romániában terjeszkedik
- Új értékesési vezető az Oracle-nél
- Megvehetik az Avayát - új kommunikációs menedzser változat
- Hitelközvetítő céget alapított a portfolio.hu
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.