A Symantec felvásárolja az Altiris-t
Az Altiris felvásárlásától a Symantec piaci pozíciójának megerősödését várja, illetve a vállalati végpontokat érintő megoldások magasabb szintre való emelését. A Symantec segítséget nyújt az üzleti vállalkozásoknak abban, hogy végpontjaikat megvédjék a mobil eszközökhöz, PC-khez, szerverekhez és tárolási eszközökhöz tervezett, vezető biztonsági, megfelelési, backup és visszaállítási megoldásokkal. Az Altiris segítséget nyújt a vállalkozásoknak a végpontok kezelésében, illetve azok konfigurálásában. Az Altiris megoldásainak birtokában a Symantec arra számít, hogy nagyobb segítséget nyújthat majd felhasználóinak a végpontok kezelésében és az azokra vonatkozó biztonsági előírások betartatásában, a fenyegetettségek felismerésében és kivédésében, az eszközök visszaállításában és működtetésében.
Kapcsolódó cikkek
- Megvehetik az Avayát - új kommunikációs menedzser változat
- IT hálózatok teljesítmény-optimalizálása az Atigristől
- Még szorosabb IBM-Cisco együttműködés
- Synergon: Service Desk- és hálózatbővítés az EDS-nél
- Nagyobb árbevétel-növekedésre számít az Alphasonic
- Coworld termékek már Magyarországon is
- A Symantec 200 millió USD költségcsökkentést tűzött ki célul
- Cisco: rekord a Cisco Expón, EMEA-szervizközpont Szombathelyen
- Egyesülhet a Nokia és a Siemens hálózati részlege
- A Symantec szilárd második üzleti negyedévet zárt
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.