Számadó újdonságok: virtuális könyvelő és menedzsmentrendszerek

forrás Prim Online, 2007. február 6. 14:24
A fogyatkozó Számviteli Szoftverbörze és a magyar ERP-piac fontos szereplője a SZÁMADÓ Kft. Olyan megoldásokkal jelenik meg, amelyek a nagyvállalati rendszerekhez hasonló naprakészséget és mély információt szolgáltat a kis- és középvállalkozások számára.
A Szoftverbörzén indította akcióját a SZÁMADÓ, amelynek keretében garantált mobil eszköz (PDA, PDA telefon, vagy notebook) jár minden új vevőnek, segítendő, hogy az ügyfelek távolról is SZÁMADÓ-zhassanak, azaz elérjék a vállalatirányítási rendszerük adatait, információkat kérjenek le, vagy akár on-line használják.

A kiállítás egyik újdonsága az egyszerű bérezési mechanizmust alkalmazó cégek számára ajánlott Bér Light megoldás. A kisvállalkozások számára érdekes a virtuális iroda, amellyel cég munkatársai és külsős könyvelője egy közös rendszerben tudnak együttműködni, jobb információáramlással, pontosabb adatokkal. A középvállalatok pedig, amelyek már rendelkeznek alapvető ügyviteli, vállalatirányítási rendszerekkel a SZÁMADÓ Menedzsementrendszerekkel léphetnek tovább. A SZÁMADÓ elsősorban hazai kkv-knak nyújtja szolgáltatásait, és az informatikai megoldások mellett könyvelési tanácsadással, valamint - segítve az állandó erőforráshiánnyal küzdő magyar cégeket – a megnyíló pályázati pénzekhez való hozzájutásban is segítjük ügyfeleinket.

„Szülőként gyakran tapasztaljuk – néha meglepődve, néha mosolyogva – hogy a gyerek nem hülye, csak kicsi. Egy kisvállalatot egy nagyhoz hasonlítva tapasztalhatjuk, hogy a működésének a lényege, logikája, folyamatai nagyon hasonlóak. A különbség, hogy a nagy cégnél több ember látja el ugyanazokat a feladatokat” – mondja Kornis György, a SZÁMADÓ Kft. ügyvezetője. „A kisvállalkozásoknál – miközben emberi és egyéb erőforrásai szűkre szabottabbak – ugyanazok a feladatok jelentkeznek, mint egy nagy cégnél, és ugyanúgy szükségük van naprakész információra a zavartalan működéshez. A SZÁMADÓ virtuális iroda és Menedzsmentrendszerek is azt a célt szolgálják, hogy a kis és közepes méretű cégek ugyanolyan a naprakész és pontos információk alapján működhessenek, mint amilyet a nagyvállalati megoldások már évek óta hirdetnek.”

Bér Light-tal könnyedén

Az idei év újdonsága a SZÁMADÓ Bér Light terméke. A megoldás alapja, hogy a bérelszámolás sok vállalkozó és könyvelő rémálma, nem csak a fizetendő terhek súlya, hanem a rendszer bonyolultsága miatt is. Egy szabályozott nagyvállalatnál általában sokféle jogcímen fizetnek a dolgozóknak, de a hazai kis- és középvállalkozók igyekeznek egyszerűen, a lehető legkevesebb adminisztrációval megoldani a feladatot. Az ő igényeiket elégíti ki a SZÁMADÓ Bér Light, amelyet a leggyakrabban használt bérelszámolási feladatokra készítettek fel, és ára is a kis cégek és könyvelőirodák pénztárcájához szabott.
A Bér Light a régóta sikeres SZÁMADÓ-06 bér- és munkaügyi rendszeren alapul, annak leggyakrabban használt elemeit tartalmazza, telepítése és használata rendkívül egyszerű. A Bér Light kiválóan együttműködik a többi kisvállalati megoldással és a Light termékekkel, és a vállalkozás igényeinek változásával továbblépési lehetőséget biztosít a SZÁMADÓ-06 bér- és munkaügyi rendszerre, amelyhez opcionálisan jelenléti ív modul is kapcsolható.

Kisvállalatoknak: virtuális iroda

Kisvállalkozások és velük együttműködő könyvelőirodák számára ajánlja a SZÁMADÓ a könyvelő, bér- és ügyviteli megoldásokra alapozott virtuális irodát, amely egy rendszerbe kapcsolja a belső munkatársakat és a külső könyvelőcéget. Segítségével hatékonyan oszthatják meg a feladatokat a belső és külső, különböző képzettségű munkatársak között, és közös rendszer használatával sokat javul az információk pontossága, naprakészsége.
Rengeteg olyan kisvállalkozás létezik, amely még nem tud főállású könyvelőt alkalmazni a könyvelés felelősségteljes munkájára, vagy ha igen, akkor az alacsonyabb képzettséget igénylő adatrögzítést is neki kell elvégeznie. Külsős könyvelőcég esetén viszont óhatatlan az állandó eltérés a könyvelés és a belső nyilvántartás adatai között.
A SZÁMADÓ virtuális iroda koncepciója egyesíti az állandóan jelenlevő belsős könyvelő, és a szakértő, rugalmasan mozgósítható külső könyvelőiroda előnyeit, egy rendszerbe kapcsolja a belső munkatársakat és a külső könyvelőcéget, így az iktatást, adatrögzítést, számlázást, könyvelést, utókalkulációt és egyéb feladatokat megoszthatjuk közöttük.

A SZÁMADÓ virtuális irodájában:

ˇ    számos folyamat automatizálható, tehát csökken az élőmunka-szükséglet
ˇ    optimalizálható a feladatmegosztás a külső és belső munkatársak között
ˇ    a szaktudást nem igénylő feladatokat az olcsóbb bérű, operatív munkatársak végzik
ˇ    megvalósul az információk naprakészsége
ˇ    a vezetés, a könyvelés és az adminisztráció is a számára lényeges kimutatásokat, listákat láthatja
ˇ    megszűnik a többszörös adatrögzítés, gyakorlatilag nullára csökken az eltérő rendszerekből fakadó adategyeztetések ideje
ˇ    az események ellenőrzött folyamatok mentén zajlanak, ami a minőségbiztosítási követelményeknek is messzemenően megfelel
ˇ    támogathatja a minőségbiztosítási rendszerek bevezetését is
ˇ    az alapbizonylatok nem kerülnek ki a vállalkozástól, így azok bármikor előkereshetőek (beleértve a garancia érvényesítéséhez szükséges számlákat)
ˇ    a bizonylatok teljesen ellenőrzött úton haladnak, ami kellően megbízhatóvá teszi a folyamatokat, és megteremti a céges dokumentumkezelés alapjait, valamint egyértelművé teszi a felelősségi kérdéseket
ˇ    továbbfejlődési lehetőséget biztosít a cég növekedése esetén (áttérés belső könyvelésre, integrált ügyviteli rendszer, CRM, projektkezelés…)

Középvállalatoknak: Menedzsmentrendszerek

A közepes méretű vállalkozások egyre gyakrabban szembesülnek azzal a problémával, hogy akkor tudnak hatékonyan működni, ha az ügyviteli rendszer integráltan átfogja a cég működésének egészét, értékes információkat szolgáltatva a vezetés számára. A SZÁMADÓ Menedzsmentrendszerek több, mint számlázás, több, mint könyvelés, több, mint ügyvitel, és több, mint vállalatirányítás… célja, hogy a szervezet teljes működését lefedve naprakész információt adjon a pénzügyek állásán túl a külső és belső folyamatok, projektek státuszáról, és segítse a cég menedzselését és vezetését.

Elemei:
-    eseménykezelés: projekt és folyamatkezelés
-    dokumentumkezelés
-    ügyfélkapcsolat-kezelés, azaz CRM

Bármely szervezet működésének alappillérei az ügyfelek, a dokumentumok, és folyamatok, illetve projektek – ezeket az igényeket szolgálják ki a SZÁMADÓ Menedzsmentrendszerek. Az eszközök a pénzügyi, ügyviteli alaprendszerre épülnek rá, és szorosan összefüggenek egymással, sőt átfedések is lehetnek közöttük, attól függően, hogy az adott cégnél melyik a lényegesebb funkció, illetve honnan indult ki a megvalósítás.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Indul a Hello Cleantech 3.0: a magyar startupok számára is kitörést biztosít a program

A rendkívül sikeres, eddig közel 300 úttörő megoldást és 50 iparági vezetőt összehozó, Hello Cleantech program harmadik alkalommal is elindult idén novemberben. Már fogadják az európai tiszta energetikai megoldásokat bemutató pályázatokat szerte Európából, ezen belül Magyarországról is. A 2024-es EIT InnoEnergy által indított program egyedülálló hidat képez az innovatív startupok és iparági vezetők között. A résztvevők amellett, hogy szakmai támogatásban részesülhetnek üzlet- és technológiafejlesztési területen, finanszírozáshoz juthatnak és hozzáférhetnek a vezető kockázati tőkealapokhoz. 

2024. november 17. 15:29

Az adózás területén is új korszakot hoz a mesterséges intelligencia

Jelentősen átalakíthatja az adó- és pénzügyi osztályok működését a generatív mesterséges intelligencia (GenAI) — derül ki az EY 1600 pénzügyi igazgató és adószakértő megkérdezésével készült nemzetközi kutatásából. Az új technológia fokozza a hatékonyságot a válaszadók többsége szerint, de nem számítanak arra, hogy elveszi az állásokat a szakemberektől. 

2024. november 17. 13:44

A magyar vásárlók egyre tudatosabbak az online térben: a Pepita.hu kutatása

A Pepita.hu legfrissebb felmérése szerint a magyar online vásárlók egyre tudatosabban óvják személyes adataikat, és törekednek a biztonságos fizetési megoldások alkalmazására. Az ünnepi időszak küszöbén végzett felmérés eredményei rámutattak, hogy a vásárlók fele rendszeresen használ utánvétet, és sokan részesítik előnyben az olyan biztonsági megoldásokat, mint a kétlépcsős azonosítás vagy a megbízható piacterek. Az eredmények azt mutatják, hogy a magyarok bizalma nő az online vásárlás iránt, és az adatvédelem fontossága egyre szélesebb körben ismert.

2024. november 17. 11:58

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01

Törj be a digitális élvonalba: Nevezd ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 5. 11:59

Gépek is rajthoz állnak a most induló Országos IT Megmérettetésen

2024. október 28. 18:06