A Microsoft bemutatta a Windows Mobile 6-ot
Az első Windows Mobile 6 szoftverrel ellátott mobilkészülékek várhatóan tavasszal, nagyobb mennyiségben pedig a második félévben jelennek majd meg a piacon. A mobil operációs rendszer egyelőre nem támogatja az Office 2007 újfajta fájlformátumait, a nyáron érkező újabb verzió azonban pótolni fogja ezt a hiányosságot. A mobiltelefonos szoftverek piacán a vezető Symbian egyelőre komoly előnyben van a Windows előtt, azonban a Microsoft tavaly 90%-kal több Windows Mobile szoftvert értékesített, mint egy évvel korábban, idén és jövőre pedig 100% fölötti növekedést vár a területen.
Kapcsolódó cikkek
- Négy kritikus javítás kiadására készül a Microsoft
- Emberközpontú üzleti rendszerek dinamikus informatikai környezetben
- Szeptember 17-én dől el a Microsoft-EU per
- A Microsoft a régió legjobb munkahelye
- Csak jövőre jön Európába a Zune
- Bizonytalan európai Zune-premier
- Átértelmezi az asztali PC fogalmát a Microsoft
- Egymillió eladott Zune
- Big Brother szoftvert barkácsol a Microsoft
- A Microsoft készen áll a reklámpiaci szerepre
szoftver ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Szakmai konferencián mutatkozik be a Quest IT felügyeleti szoftver
A díjnyertes Quest cég megoldásait mutatja be szakmai konferencián az amerikai szoftverház magyarországi képviseletét ellátó Ker-Soft Kft. szeptember 27-én 9 és 16 óra között a Larus étterem és Rendezvényközpontban.
Dedikált e-könyv
Évek óta kísérleteznek az e-könyves világban a szerzői dedikálás megoldásával. Ez olyan terület, amelyben az e-könyv nem versenyezhetett a nyomtatott kiadványokkal. Egy kötet, benne az író saját kézírású ajánlása, nagy érték, nemzedékről nemzedékre megőrzik az ilyen becses darabot. Az elektronikus szöveg nem egy adott hordozóhoz köthető, hová is kerülne az autográf kézjegy? Nos, megvan a megoldás. A neve: Autograph Now.
Az 50 legjobb iPhone alkalmazás – szórakozás
A játékok, utazással, életmóddal, zenével és fényképezéssel kapcsolatos iPhone alkalmazások után most bemutatjuk a Time szerkesztői által legjobbnak ítélt szórakozáshoz kapcsolódó applikációkat. (http://href.hu/x/fzym)
Ingyenes tanulmány a hatékony call center üzemeltetéséről
A várakozási idő előzetes bemondásával jelentősen csökkenthető a call centerbe betelefonáló ügyfelek frusztrációja, de ha a közölt időtartam hosszabb, mint 5 perc, akkor nagy valószínűséggel elveszítjük az ügyfelet - többek közt ez derült ki a call és contact centerek területén immáron 15 éves építési és üzemeltetési tapasztalattal rendelkező NET’54 Üzleti Kommunikáció nemrég megjelent ingyenes tanulmányából.
Számítási felhővel, érzékelőkkel és okostelefonokkal az ízletes mandarinért
A Fujitsu Limited és a Sowakajuen Co. Ltd. bejelentették, hogy megkezdték az infokommunikációs technológia mandarintermesztésben történő használatának helyszíni tesztelését Japánban. A projekt célja a kiváló minőségű, ízletes Arida Mikan fajtájú mandarin termesztésének támogatása.