Új noname piaci szereplő szorítja le az LCD-tv árakat
A cég vezérigazgatója, Vincent F. Sollitto szerint minden okuk meg van a az elégedettségre, mivel készülékeik minden nagy márka modelljeinél jobban fogytak, maguk mögé utasítva többek között a lendületes reklámkampányt folytató Sonyt is.
Az elemzők szerint már várható volt egy hasonló piaci szereplő megjelenése, és továbbiak feltűnése sem lenne meglepetés. Ez a vásárlók számára azt jelenti, hogy az eddig a számítógép-monitor méretnél nagyobb LCD-khez szükséges technológia birtokában levő nagyok kénytelenek csökkenteni áraikat. A valós tv méretű LCD modellek ára 2006-ban rendkívüli módon esett, annak ellenére, hogy közben a legtöbb készülék HDTV minősítést is szerzett, és hasonló trendre számítanak 2007-ben, nem kevesebb, mint 40 százalékos további csökkenést prognosztizálnak.
Kapcsolódó cikkek
- A Dell cáfolja a kivonulást az LCD TV piacról
- Kilép a Dell az LCD TV üzletágból?
- DCR: új mérési módszer a monitorok kontrasztarányára
- 143 cm-es LCD tv-k a Computex 2007 kiállításon
- HP HDTV-k közvetlen filmletöltéssel
- Lassan az LG is kihátrál a plazmatévégyártásból
- 22"-es, szélesvásznú Hyundai LCD-k kedvező áron
- Színes e-papír az LG Philipstől
- Nyolcadik generációs Pioneer plazma HD-tévék élethűbb feketével
- A Vista miatt nőhetnek az LCD-árak
Fogyasztói elektronika ROVAT TOVÁBBI HÍREI
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Elektromobilitás: több mint egymillió töltőállomáshoz kínál hozzáférést a Bosch világszerte
Az elektromos autónk gyors, kényelmes és – ami a legfontosabb – bárhol rendelkezésre álló töltése: az elektromos autók vezetői számára világszerte mindez gyakran sokkal inkább vágy, mint valóság. A hatótáv és a költségek mellett a töltés az e-autósok egyik legfőbb gondja, ahogy az a Német Energia- és Vízgazdálkodási Szövetség (BDEW) tanulmányából is kiderül.
A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association
A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.
Kávét rendel majd az LG autós asszisztense, ha fáradt a sofőr
Az LG Electronics (LG) bemutatta a fejlett autóipari technológiai koncepciókat felvonultató Mobility Labworks sorozat legújabb tagját, a jövő önvezető autóiba szánt Digital Cockpit gamma elnevezésű megoldást. Az alfa és beta modellek tavalyi debütálása után ez a harmadik az innovatív digitális interfészek sorozatában, amelyek izgalmas bepillantást nyújtanak a mobilitás jövőjébe.
Mesterséges intelligenciával felszerelt mosodai megoldásokat mutatott be az LG
Az LG Electronics (LG) a Frankfurtban megrendezett Texcare nemzetközi kereskedelmi mosodai és textilápolási kiállításon mutatta be PROFESSIONAL LAUNDRY termékcsaládját. Az energiahatékonyságot előtérbe helyező új termékcsaládban számos nagy kapacitású megoldás, például 30 kg kapacitású mosó- és szárítógépek és egy 25 kg-os maximális mosási és 16 kg-os szárítási kapacitású hőszivattyús mosó-szárítógép is helyet kapott. A PROFESSIONAL LAUNDRY termékcsalád bevezetésével az LG célja, hogy mind Európában, mind pedig világszerte megerősítse pozícióját a kereskedelmi ruhatisztítási megoldások piacán.