MMS fejvadászat a djuice-szal
Az első lépés a regisztráció, melyet bármely mobilszolgáltató ügyfeleként megtehetünk és azonnal választhatunk is, hogy vadként vagy vadászként veszünk részt a játékban. A vadász feladata, hogy minél több vadat cserkésszen be és arcképüket elküldje MMS-ben 06 20 2050 200-as normál díjas telefonszámra. Mindeközben a vadak célja az, hogy minél több fénykép készüljön róluk.
Az a vad, amelyikről a legtöbb MMS kép érkezik be, megnyeri a fődíjat, vagyis egy évig nagylábon élhet egy tágas loftlakásban. A legügyesebb vadász, tehát aki a legtöbb MMS-t küldi be, Vespa LX50 robogón távozhat boldogan, ráadásul egy 200 ezer forint értékű bulival ünnepelhet. A hét vadásza ezen kívül külön jutalomban részesül: értékes nyeremények közül választhat az, aki adott héten a legtöbb trófeát gyűjti be, és hogy mindenkinek jusson a jóból, az aktív játékosok minden nap táskákat és napszemüvegeket nyerhetnek a napi sorsoláson.
Az MMS-képes mobilok most vadászbarát áron várnak a djuice-nál, a fejvadászathoz szükséges „töltényhez” pedig már 9 forintért hozzájuthatunk: csupán ennyibe kerül ugyanis egy MMS a djuice Nightlife szolgáltatással, este 9 és reggel 6 óra között a Pannon hálózatán belül, 490 forintos havidíjért cserébe.
Kapcsolódó cikkek
- Christopher Laska a Telenor új vezérigazgatója
- Átalakítja mobilinternet-csomagjait a Telenor
- Még mindig a válság hatása alatt a Telenor
- Júniusban a mobil-előfizetések száma csökkent, az aktív ügyfeleké pedig nőtt
- Red Bull Mobile készülékek és díjcsomagok a Telenornál
- 1749: összefognak a mobilszolgáltatók az árvízkárosultakért
- Telenor néven alakítaná át radikálisan a mobilpiacot a Pannon
- Pannon: kisebb bevétel és nyereség az első negyedévben
- Márciusban is csökkent az aktív mobilelőfizetők száma
- A Pannon bázisállomás-pályázatának második üteme
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Így parkolunk mi: hol és mennyit fizetnek a magyarok a várakozásért?
Országosan 720 forintot fizetnek átlagosan az autósok egy parkolásért, de 1000 forint alatt ritkán ússza meg az, aki Budapest belvárosában áll meg a járművével – derül ki a Simple mobilapplikáció statisztikájából. Több órát inkább a népszerű kirándulóhelyek és fürdők környékén várakoznak a magyar autósok, ezért vidéken a nyár számít kiemelt időszaknak parkolás szempontjából.
Karácsony korlátok nélkül
Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő sokféle gátat legtöbbször mi magunk teremtjük meg, és hogy tudatos igyekezettel ugyanolyan egyszerűen lebonthatjuk őket – sokszor éppen a hétköznapok innovációi által – mint amilyen észrevétlenül felépültek.
A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association
A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.
A HONOR Magic V3 és V2 a minimalista divat legjobb barátai
A telefon, a kulcsok, a laptop, a pénztárca, a tablet, az iratok és egyéb, a hétköznapi munkavégzéshez – sőt, létezéshez – szükséges holmik cipelése kimerítő lehet. Nem beszélve arról, hogy kihat a divatra is: elvégre olyan táskákra van szükségünk, amikbe ezek mind beleférnek. A táskaválasztás pedig öltözetünket is meghatározhatja.
Rejoy: Vitték a felújított telefonokat, mint a cukrot
A Rejoy november 17-ig tartó Black Fridayának első napján a magyar vásárlók több mint ezer darab felújított okostelefont, tabletet, laptopot és okosórát rendeltek meg. A mobilok közül a vásárlók az iPhone 12, 13 és 15-ös modellév felújított példányait keresik a leginkább, míg laptopból az M1 lapkával szerelt MacBook Air volt a legnépszerűbb. Utóbbi 199 990 forintos felújított példányait néhány óra alatt elkapkodták.