Aquis néven megújul a 18 éves Minor
A megújult cégnél hangsúlyos üzletág marad az eddigiekben is fókuszban álló, a felhasználóik globális működési folyamatait támogató rendszerintegráció (pl. integrált kommunikáció, csoportmunka stb.). A komplex informatikai szolgáltatásokkal (informatikai infrastruktúra és rendszerintegráció egyben) abban is segít partnereinek, hogy üzleti sikereik eléréséhez hogyan használják az informatikát a biztonságosabb és költséghatékonyabb működés megvalósítására. A cég további növekedési lehetőséget lát a biztonsági megoldások továbbfejlesztésében, valamint a különböző szintű tevékenységkihelyezések megvalósításában.
A közép- és nagyvállalatok számára létrehozandó üzleti megoldások jelentik a cég tevékenységi portfoliójának további bővülését. Ez a pillér biztosíthatja egy modern cég számára az ügyfélkapcsolatok hatékonyságát, a belső folyamatok gyorsaságát és a döntéseket segítő adatok azonnali rendelkezésre állását. Termékszinten ennek a cég azon alkalmazásimplementációs megoldásai és saját fejlesztései felelnek meg, mint pl. az ügyfélhívó, a CRM és webportál integrációból kifejlesztett professzionális ügyfélkezelő rendszerek, vagy a könnyen integrálható dokumentumkezelő és ügyviteli back-office megoldások. A fenti stratégiai elemnek is köszönhetően az Aquis szeretné kiterjeszteni, illetve tovább erősíteni jelenlétét az üzleti szférán kívül a kormányzati és önkormányzati területeken is. Az eddiginél nagyobb hangsúly tevődik az exportra. A következő években (2008-2009) az exporttevékenység kiterjesztésével párhuzamosan – partnerei és leendő képviseletei révén – külföldi terjeszkedését kívánja megalapozni az Aquis úgy, hogy 2010-re már kiépített nemzetközi hálózattal rendelkezzen. Legelső célpontja Románia, de a cég jó lehetőségeket lát az elmúlt években EU-hoz csatlakozott többi régiós országban, valamint a gyorsan fejlődő Oroszországban is.
A Prím Online kérdéseire Dobozi Péter a következő válaszokat adta:
- a cég további céljai között szerepel a többcsatornás elérés, kontrollált és gyorsabb ügyfél-kiszolgálás, szolgáltatás-minőségi garanciák nyújtása, integrált menedzsment információk adása, tranzakciós képessége;
- a Minor nevet sem termékre, sem szolgáltatásra, sem más célra nem szándékoznak megtartani;
- a személyi és vezetői erőforrások terén a név- és stratégiaváltás miatt nem terveznek változtatásokat,
- a holding cég neve a továbbiakban is Minor marad.
Kapcsolódó cikkek
- Aquis: 51,6 millió forintos közhálós megbízás
- 7300 végponti intézményt szolgál ki a KözHáló Ügyfélszolgálat
- AQUIS: Új névvel, 11. éve a CeBIT-en
- Vizitdíj-automaták a MINOR-tól
- Tulajdonosváltás és kinevezés a MINOR-nál
- 40%-os árbevétel-növekedés ért el a Minor
- Symantec Platinum partner lett a Minor
- Minor-megoldások a Paksi Atomerőmű informatikai kockázatainak csökkentésére
- IP telefónia telepítést és hálózatbővítést végez a MINOR a Deloitte-nál
- E-ügyintézés a Veszprémi Önkormányzatnál
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.