Aquis néven megújul a 18 éves Minor

Kovács Attila, 2007. március 8. 17:15
Dobozi Péter vezérigazgató ma sajtótájékoztatón jelentette be, hogy Aquis Informatika Zrt. nevet vette fel a Minor Rendszerház Zrt. Új stratégiájának megfelelően az Aquis a következő két évben informatikai infrastruktúraszállítóból megoldásszállítóvá kíván válni, valamint a tőzsdeképességet is ekkorra tervezi elérni. Szolgáltatásokból az árbevétel több mint 50%-át szeretnék idén realizálni. Export terén pedig a tavalyi eredmények megduplázását tűzte ki célul 2007-re a társaság, amely idén 1 millió eurós exportbevétellel számol.
"A jelenleg 80 fős Aquis új stratégiával működik tovább. Olyan modern, környezetének kihívásaira rugalmasan válaszoló, még átláthatóbb és szabályozottabb vállalat a cél 2010-re, ahol a folyamatok egyértelműen definiáltak és feszes kontrolling működik. A közeljövőben évente átlagosan 15%-os árbevétel-növekedést tervezünk. Ütőképes menedzsmentcsapatunk és szakembergárdánk, valamit neves referenciáink és partnereink lehetnek a garancia minderre” – mondta Dobozi. Az új stratégia, amelynek mottója az „odafigyelünk, megértjük, kitaláljuk, megcsináljuk,” négy fő pillére: rendszerintegráció, informatikai szolgáltatások, üzleti megoldások és exporttevékenység.
 
A megújult cégnél hangsúlyos üzletág marad az eddigiekben is fókuszban álló, a felhasználóik globális működési folyamatait támogató rendszerintegráció (pl. integrált kommunikáció, csoportmunka stb.). A komplex informatikai szolgáltatásokkal (informatikai infrastruktúra és rendszerintegráció egyben) abban is segít partnereinek, hogy üzleti sikereik eléréséhez hogyan használják az informatikát a biztonságosabb és költséghatékonyabb működés megvalósítására. A cég további növekedési lehetőséget lát a biztonsági megoldások továbbfejlesztésében, valamint a különböző szintű tevékenységkihelyezések megvalósításában.

A közép- és nagyvállalatok számára létrehozandó üzleti megoldások jelentik a cég tevékenységi portfoliójának további bővülését. Ez a pillér biztosíthatja egy modern cég számára az ügyfélkapcsolatok hatékonyságát, a belső folyamatok gyorsaságát és a döntéseket segítő adatok azonnali rendelkezésre állását. Termékszinten ennek a cég azon alkalmazásimplementációs megoldásai és saját fejlesztései felelnek meg, mint pl. az ügyfélhívó, a CRM és webportál integrációból kifejlesztett professzionális ügyfélkezelő rendszerek, vagy a könnyen integrálható dokumentumkezelő és ügyviteli back-office megoldások. A fenti stratégiai elemnek is köszönhetően az Aquis szeretné kiterjeszteni, illetve tovább erősíteni jelenlétét az üzleti szférán kívül a kormányzati és önkormányzati területeken is. Az eddiginél nagyobb hangsúly tevődik az exportra. A következő években (2008-2009) az exporttevékenység kiterjesztésével párhuzamosan – partnerei és leendő képviseletei révén – külföldi terjeszkedését kívánja megalapozni az Aquis úgy, hogy 2010-re már kiépített nemzetközi hálózattal rendelkezzen. Legelső célpontja Románia, de a cég jó lehetőségeket lát az elmúlt években EU-hoz csatlakozott többi régiós országban, valamint a gyorsan fejlődő Oroszországban is.

A Prím Online kérdéseire Dobozi Péter a következő válaszokat adta:

  • a cég további céljai között szerepel a többcsatornás elérés, kontrollált és gyorsabb ügyfél-kiszolgálás, szolgáltatás-minőségi garanciák nyújtása, integrált menedzsment információk adása, tranzakciós képessége;
  • a Minor nevet sem termékre, sem szolgáltatásra, sem más célra nem szándékoznak megtartani;
  • a személyi és vezetői erőforrások terén a név- és stratégiaváltás miatt nem terveznek változtatásokat,
  • a holding cég neve a továbbiakban is Minor marad.
Kulcsszavak: Aquis Minor

Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.

2024. november 21. 11:39

A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell

Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.

2024. november 21. 10:12

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01