Kampányt indít a "szűkszavúság" ellen a legnagyobb orosz mobilcég

Milkovits Gábor, 2007. március 12. 20:45
Az MTS, a legnagyobb orosz mobilszolgáltató a jelenleginél jóval gyakoribb telefonhasználatra szeretné ösztönözni a nyugat-európai társaiknál nagyságrendekkel kevesebbet beszélő és sms-ező hazai felhasználóit.
Garrett Johnston, az MTS marketingigazgatója egy olyan szemléletes példát közölt, melyn szerint míg nyugaton átlag 100-150 sms-t küld egy átlagos felhasználó havonta, Oroszországban ez a szám alig éri el a 10-et. Mindezt azért is fontos kihangsúlyozni, mert miközben a szakemberek és a sajtó nap, mint nap az orosz mobilpiac és főleg az előfizetői létszám látványos növekedéséről számolnak be, ez a tényező nem mindig kap elegendő figyelmet. Johnston szerint látványos javulás az említett mutatókban csak a lakosság kereseteinek és életszínvonalának növekedésével párhuzamosan várható, de azért a szolgáltatóknak is van éppen elég dolguk.

Az MTS a maga részéről szolgáltatásainak bővítésével szeretné elérni, hogy ügyfelei többet használják mobiltelefonjukat. Ennek érdekében saját szórakoztató portált indítottak decemberben, amelyről a különböző tartalmak letöltéseinek összértéke ezidáig elérte a 800 ezer dollárt. Emellett a kereskedelmi csatornák minél több elemét szeretnék közvetlen ellenőrzés alá vonni, beleértve például ágazati kiskereskedelmi láncok felvásárlását.
Kulcsszavak: MTS mobilszolg

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01