Változik a contact centerek vállalati szerepe
A kisebb cégeknek is egyre inkább hasonló igényeik vannak a contact centerek szolgáltatásait illetően, mint a nagyobb felhasználóknak. Fontos a rendszer rugalmassága, bővíthetősége és a más rendszerekkel (például CRM-rendszerrel, belső adatbázisokkal) való együttműködése. Ugyanakkor a nagyobb méretű call centereknél a fejlett IVR-szolgáltatás és az automatizált ügyfélkiszolgálás iránti igény is megfigyelhető.
A vállalkozásoknak nem kell egyedül lefordítani üzleti folyamataikat a contact centerek nyelvére, hiszen e területen jártas professzionális cégek végzik számukra e szolgáltatást. Ugyanakkor egyre több vállalat szervezi ki contact centerét magas fokú integráltságot és fokozottabb biztonsági követelményeket igénylő feladatok ellátására is. A contact centerek jelentősége egyre inkább stratégiai szintűvé válik, így az outsourcing szolgáltatók is stratégiai partnerekké lépnek elő.
Az IT és telekommunikációs technológiák integrátora, Európa legnagyobb contact center cégcsoportjának hazai leányvállalata és egy havonta több mint százezer hívást fogadó bank szakértői szerint t jelenleg a modern vállalatok ügyfélkapujának szerepét a contact centerek töltik be. A jövőben változik majd ezen berendezések, illetve szolgáltatások szerepe: előtérbe kerül és megnő a tanácsadás; integrált banki CRM és contact center megoldások jelennek meg; nagyobb hangsúly kerül a személyre szabott megoldásokra; video call center megoldások megjelenése is várható.
Kapcsolódó cikkek
- Romániában nyitott irodát a NextiraOne
- Egyre könnyebb a védekezés a vállalati belső adathalászok ellen
- Gold Partner lett a NextiraOne
- A GSM telefonok is az üzleti kommunikációs rendszerek integrált részesei lehetnek
- Xerox technológia a Raiffeisennél
- NextiraOne: megoldás GSM telefonok üzleti kommunikációs rendszerbe integrálására
- A Raiffeisen Bank nevében lopják adatainkat!
- VoIP és IPC a hazai vállalati telefóniában
- Továbbfejlesztette call centerét a Budapest Bank
- IP Contact Center a Phoenix Pharma-nál
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.