tarGet now! – Megfizethető célcsoportkutatás az NRC-től

forrás Prim Online, 2007. április 2. 11:17
Honlapjának átöltöztetésével együtt gyors piackutatási szolgáltatását is megújította az NRC. A tarGet now! célcsoportkutatás keretében a piackutató igen kedvező áron, 48 órán belül vállalja reklám- és koncepciótesztek, valamint egyéb célcsoportkutatások lebonyolítását.
Néhány nappal ezelőtt elindult új honlapján ingyenes piackutatási eredményekkel, az internetpenetrációs adatok folyamatos közlésével, és további hasznos információkkal segíti ügyfeleit az NRC. Az igazi újdonságot azonban mégsem ezek, hanem a tarGet now! névre keresztelt célcsoportkutatási szolgáltatás jelenti, amit a piackutató a hazai vállalatok számára kíván értékesíteni.

„Szerettünk volna egy olyan piackutatási szolgáltatást létrehozni, amelynek segítségével ügyfeleink nagyon gyorsan, mégis alacsony költségek mellett kaphatnak választ kérdéseikre. Az elmúlt egy évben intenzíven fejlesztettük freQuest kérdőívszerkesztő, projekt- és adatmenedzsment szoftverünket, így a kutatások elindítása és az adatok feldolgozása nagymértékben automatizálhatóvá vált” – ismertette az új szolgáltatás elindításának hátterét Klenovszki János, az NRC ügyvezetője.

A tarGet now! a piackutató portfoliójában átveszi a Klikk 48 szolgáltatás helyét, így ahhoz hasonlóan 48 órán belüli kutatások lebonyolítását teszi lehetővé. Az új szolgáltatás segítségével azonban leegyszerűsödik a kérdőívek létrehozása is, így a 100-500 fős mintán végrehajtott, legfeljebb 15-20 kérdésből álló, igény esetén multimédiával kiegészített szolgáltatást 90 ezer forintos ártól elérhetik a hazai cégek.

„Magyarországon több mint 2 millió embert szólíthatunk meg az interneten keresztül. Ők nap, mint nap találkoznak különböző vállalatok reklámjaival, termékeivel, szolgáltatásaival, és közben döntést hoznak arról, hogy mit vásárolnak meg. A köztudatban úgy él, hogy a piackutatás drága és időigényes dolog, de az online adatfelvétel segítségével ma már mindenki számára elérhetővé válik célcsoportja véleményének megismerése” – emelte ki Klenovszki János. Az ügyvezető szerint a tarGet now! olyan eszközt ad a vállalati döntéshozók kezébe, amely megbízhatóan használható a gyors, taktikai jellegű üzleti és marketing döntések meghozatalához.
Kulcsszavak: piackutatás NRC

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01