A SHARP viszonteladókat keres Magyarországon
forrás Prim Online, 2007. április 2. 17:04
A SHARP Electronics, a világ egyik vezető LCD-TV gyártója bővíteni kívánja Sharp szórakoztató elektronikai üzletágát Magyarországon. Széles termékválasztékával és tevékenységeinek közvetlenül viszonteladóira történő koncentrálásával szeretné a Sharp kielégíteni a high-tech termékek iránti egyre növekvő keresletet.
A SHARP magasan képzett, szakértő viszonteladókat keres 20 inch-108 inch közötti méretű LCD TV-inek értékesítésére Magyarországon. Az LCD TV-k, mint fő termékek mellett a cég számos más terméket is kínál, beleértve a DVD, Audio termékeket, mikrohullámú sütőket és hűtőszekrényeket. A SHARP megerősíti értékesítési struktúráját Magyarországon, melynek első lépéseként partnerei számára egyértelmű irányelveket vezet be és kiterjedt technikai képzést nyújt. A partnerek segítséget kapnak az új üzletfejlesztési programokban is, mint a DM és promóciós eszközök, beleértve az átfogó magyar nyelvű katalógusokat is. A magyar weboldal mellett (www.sharp.hu) a Sharp vállalati és végfelhasználói márkaismertsége növelésének érdekében a vállalati hirdetési kampányt is indít Magyarországon.
2007-ben a Sharp becslései szerint a kereslet LCD-TV-k világpiacán el fogja érni a 68 millió készüléket, amelyből 27 millió Európában kerül majd értékesítésre. A Sharp célja összesen 9 millió készülék értékesítése világszerte, ebből 2,9 milliót Európában, a jövő LCD-TV piacán szándékoznak eladni. A trend az óriási átmérőjű, nagyfelbontású panelek iránti keresletlet felé tolódik. Már napjainkban is az átlag képernyő átmérő 29 inch, ami 2010-re várhatóan eléri a 37 inchet.
Európában a legnagyobb növekedés Kelet-Európában, Spanyolországban és Skandináviában megy végbe. “ Magyarországon a vásárlói igények elég különbözőek, kezdve azoktól a vásárlóktól, akik HDTV kompatibilis termékeket szeretnének, hogy óriási síkképernyős televizión élvezhessék a maximális képminőséget, egészen azokig, akik megelégednek olyan nagyszerű képminőségű TV-vel is, amely esetleg nem rendelkezik a legújabb technikai fejlesztésekkel. Átfogó LCD-TV kínálatával a Sharp lefedi a vásárlói igények teljes spektrumát.”-mondta Andreas Kellner a Sharp magyarországi értékesítési igazgatója.
2007-ben a Sharp becslései szerint a kereslet LCD-TV-k világpiacán el fogja érni a 68 millió készüléket, amelyből 27 millió Európában kerül majd értékesítésre. A Sharp célja összesen 9 millió készülék értékesítése világszerte, ebből 2,9 milliót Európában, a jövő LCD-TV piacán szándékoznak eladni. A trend az óriási átmérőjű, nagyfelbontású panelek iránti keresletlet felé tolódik. Már napjainkban is az átlag képernyő átmérő 29 inch, ami 2010-re várhatóan eléri a 37 inchet.
Európában a legnagyobb növekedés Kelet-Európában, Spanyolországban és Skandináviában megy végbe. “ Magyarországon a vásárlói igények elég különbözőek, kezdve azoktól a vásárlóktól, akik HDTV kompatibilis termékeket szeretnének, hogy óriási síkképernyős televizión élvezhessék a maximális képminőséget, egészen azokig, akik megelégednek olyan nagyszerű képminőségű TV-vel is, amely esetleg nem rendelkezik a legújabb technikai fejlesztésekkel. Átfogó LCD-TV kínálatával a Sharp lefedi a vásárlói igények teljes spektrumát.”-mondta Andreas Kellner a Sharp magyarországi értékesítési igazgatója.
Kapcsolódó cikkek
- Kilép a Dell az LCD TV üzletágból?
- Az Avnet Romániában terjeszkedik
- Új értékesési vezető az Oracle-nél
- Megvehetik az Avayát - új kommunikációs menedzser változat
- Hitelközvetítő céget alapított a portfolio.hu
- A Microsoft a régió legjobb munkahelye
- 8,2 milliárd dollárért kelt el az Avaya
- Az Oracle 2007-es Partner Díjának nyertesei
- 4000 főtől válik meg a Motorola
- IT hálózatok teljesítmény-optimalizálása az Atigristől