A rEVOLUTION építőipari megoldását vezette be a Narva cégcsoport
A cégcsoportnak az elmúlt három évben elért 3 millió eurós éves növekedése szükségessé tette, egy jól átlátható, a modern követelményeknek megfelelő vállalatirányítási rendszer bevezetését, így találtak partnerre a rEVOLUTION software Kft-ben. A bevezetés egyik fő célja az átlátható működés és a jövőben várható további dinamikus fejlődésre való felkészülés.
A 2007 februárjában indult rendszer a külföldi tulajdonosok és felhasználók miatt teljes egészében kétnyelvű, és tartalmazza a Microsoft Dynamics NAV vállalatirányítási rendszer mellett a speciális építőipari cégeknek kifejlesztett modulokat is. A likviditástervezési és kontrolling modul lehetővé teszi havi és akár heti tervek készítését, hierarchikus tervek felállítását, illetve a különböző tervverziók kezelését, valamint képes a tervekhez társuló jóváhagyási rendszer sémáinak, szintjeinek és jogköreinek definiálására.
A szerződéskezelés révén az egyes projektek pénzügyi megvalósulási ütemezésének, a projekt mérföldköveinek meghatározása is megoldott. A modul lehetőséget nyújt továbbá a teljesítésigazolások, biztosítékok, bankgaranciák és hitelszerződések kezelésére. A szerződések és egyéb várható bevételek, kiadások mind a vevői, mind a szállítói oldalon rögzíthetők, ez biztosítja a likviditás tervezhetőségét.
A szerződéskezelő rendszert alkalmazva nem csupán a tervek és a tények összevetése nyílik lehetőség, hanem a még meg nem valósult, de várható események eredményével is számolhatnak a Narva vezetői. A terv/tény elemzés a tervezéshez hasonlóan négy szinten lehetséges: a cégcsoport, az üzletág, a vállalat és az egyes projektek szintjén is.
A Likviditáselemzés modulban a rögzített szerződések alapján nagyon pontos, naprakész információ áll rendelkezés arról, hogy a teljesített szerződések alapján mikor és mekkora árbevétel illetve költség keletkezik. A még nem teljesült szerződések alapján pontosan előre jelezhető, hogy várhatóan mekkora összegek és mikor fognak jelentkezni a teljes cégcsoportnál. A bankok és pénztárak egyenlegéből meghatározható a rendelkezésre álló készpénzállományt.
Kapcsolódó cikkek
- A rEVOLUTION Iroda ++ 7.1 az e-adóbevallást is támogatja
- A rEVOLUTION Iroda ++ 7.1 az e-adóbevallást is támogatja
- Microsoft Gold Certified Partner lett a rEVOLUTION
- Termelésirányítás Pályázati forrásból
- 6 ország, 90 cég: XAPT szerződés Microsoft Dynamics AX-re
- Újabb Microsoft elismerés a rEVOLUTION-nek
- HostLogic: SAP-ban az élen
- Tovább erősít a rEVOLUTION az ERP terén
- Szakmai fórumok a globálisan tevékenykedő vállalatok számára
- Számadó újdonságok: virtuális könyvelő és menedzsmentrendszerek
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Indul a Hello Cleantech 3.0: a magyar startupok számára is kitörést biztosít a program
A rendkívül sikeres, eddig közel 300 úttörő megoldást és 50 iparági vezetőt összehozó, Hello Cleantech program harmadik alkalommal is elindult idén novemberben. Már fogadják az európai tiszta energetikai megoldásokat bemutató pályázatokat szerte Európából, ezen belül Magyarországról is. A 2024-es EIT InnoEnergy által indított program egyedülálló hidat képez az innovatív startupok és iparági vezetők között. A résztvevők amellett, hogy szakmai támogatásban részesülhetnek üzlet- és technológiafejlesztési területen, finanszírozáshoz juthatnak és hozzáférhetnek a vezető kockázati tőkealapokhoz.
Az adózás területén is új korszakot hoz a mesterséges intelligencia
Jelentősen átalakíthatja az adó- és pénzügyi osztályok működését a generatív mesterséges intelligencia (GenAI) — derül ki az EY 1600 pénzügyi igazgató és adószakértő megkérdezésével készült nemzetközi kutatásából. Az új technológia fokozza a hatékonyságot a válaszadók többsége szerint, de nem számítanak arra, hogy elveszi az állásokat a szakemberektől.
A magyar vásárlók egyre tudatosabbak az online térben: a Pepita.hu kutatása
A Pepita.hu legfrissebb felmérése szerint a magyar online vásárlók egyre tudatosabban óvják személyes adataikat, és törekednek a biztonságos fizetési megoldások alkalmazására. Az ünnepi időszak küszöbén végzett felmérés eredményei rámutattak, hogy a vásárlók fele rendszeresen használ utánvétet, és sokan részesítik előnyben az olyan biztonsági megoldásokat, mint a kétlépcsős azonosítás vagy a megbízható piacterek. Az eredmények azt mutatják, hogy a magyarok bizalma nő az online vásárlás iránt, és az adatvédelem fontossága egyre szélesebb körben ismert.
Új üzlet és vállalatoknak szánt, prémium szolgáltatás az iCentre-nél
Az iCentre megnyitotta új üzletét Óbuda első számú bevásárlóközpontjában. Az eseményen a cég új iCentreCare szolgáltatásának részleteit is ismertette, amely segítségével a vállalatok egyszerűen és hatékonyan kezelhetik Apple eszközeiket, és maximálisan kihasználhatják azok előnyeit az üzleti működésük során.
Felújított műszaki cikkek a fókuszban a Vatera idei Black Weeksén
A Vateránál a fekete péntek nem a mértéktelen költésről szól, a bizonytalan gazdasági helyzethez igazodóan a piactér idén november 15. és december 1. között olyan speciális Black Weeks kampányt rendez, amelynek keretében felújított (refurbished) termékeket árusító partnerkereskedők több ezer felújított okostelefonja, laptopja mellett vaterás eladók termékei is elérhetők lesznek akciós áron.