Wapos ügyintézés a budaörsi önkormányzatnál
A Pannon kezdeményezője és hosszú ideje támogatója a különböző mobil kormányzati fejlesztéseknek. Az új technológiai eljárásoknak a tesztelése az igazgatási gyakorlatban hozzájárul ahhoz, hogy a közigazgatási reform ügyfélbarát jellege egyre inkább megfeleljen a kor követelményeinek.
A gyakorlati megoldások mellett a Pannon az elméleti háttér megszületését is támogatja szakértelmével és anyagi segítségével, így nyolc szak- és egyetemi tankönyv jelenik meg az elektronikus közigazgatás témájában. Ezek a városi, önkormányzati térinformatikáról és a műhold felvételekről készített területrendezési térképekről, a helyzettudatos mobiltechnológia igazgatási alkalmazásáról, az önkormányzati információs stratégiákról, az új felfogású igazgatási közönségszolgálat bemutatásáról és az önkormányzat legjobb elektronikus igazgatási gyakorlatairól, az államigazgatás központi információs rendszereiről, valamint a digitális, részvételi televíziózásban rejlő igazgatási lehetőségekről szólnak.
Kapcsolódó cikkek
- Húszmilliós bírság a Pannonnak - megtévesztő reklámokért
- Új tarifacsomagokkal havi 1000 percet ajándékba ad a Pannon
- Még egyszerűbb SMS-ben lottózni
- Jövőre már bankkártyával is fizethetünk adót az APEH-hivatalokban
- Száz lakosra több mint száz mobiltelefon jut
- Európában is hír a budaörsi wap-szolgáltatás
- Mobil internet a magyar jégkorong-válogatottnak
- Használt mobilért jelentős kedvezmény 3G-képes készülékre a Pannonnál
- Közösségi portál a Pannontól
- Magyarország legkorszerűbb munkahelyét építi a Pannon
Infotársadalom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.
Térképen is kereshető kultúrprogramokat kínál a megújult Port
Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a kultúra iránt érdeklődők igényeit.
Újabb újítás az eMAG-nál: mostantól még egyszerűbb és gyorsabb részletre vásárolni
Jelentős fejlesztést aktivált a napokban az eMAG, amely révén még kényelmesebb és egyszerűbb lesz az online rendelések áruhitel általi, részletekben történő fizetése. Az OTP Bank csatlakozásával mostantól az eMAG összes pénzügyi szolgáltató partnerének (így a Magyar Cetelem és a Cofidis) áruhitel-konstrukciói elérhetők az eMAG által forgalmazott termékek mellett több ezer magyar Marketplace partner termékeihez is.
A gyermekeket is megszólította az Internet Hotline őszi kampánya
Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az intenzív médiajelenlétnek köszönhetően októberben jelentősen megnövekedett a hotline-hoz fordulók száma, minden jel szerint célba ért tehát a kampány fő üzenete: merj segítséget kérni, van hová fordulni online bántalmazás esetén.