Egyszerűbb lesz a számhordozás
A kormány megszüntette azt a szabályt is, hogy harminc napon belül nem lehet kétszer szolgáltatót váltani - fűzte hozzá Daróczi Dávid, aki emlékeztetett arra, hogy a kabinet 2004-ben teremtette meg a számhordozás lehetőségét, de a gyakorlat azt mutatta, hogy van még mit csiszolni a rendszeren, mert az ügyfelek számára túl nehézkes, sok papírmunkával és sorban állással járt.
A Kormányszóvivői Iroda vezetője bejelentette: 2008. január 1-től lehetőség lesz a számhordozásra az úgynevezett nem helyhez kötött szolgáltatóknál is.
A részletekkel kapcsolatban kitért arra: ez a voice telefon, vagy internet alapú telefonálás, ami ma még nem terjedt el széles körben, de sokak szerint a jövő egyik nagy lehetősége.
Ez az a bizonyos 06-21-es szám, amivel a világon bárhonnan lehet telefonálni az interneten keresztül, gyakorlatilag helyi tarifával - jegyezte meg, hozzátéve, hogy ilyen számból eddig 400 ezret adott ki a Nemzeti Hírközlési Hatóság.
Kapcsolódó cikkek
- MS munkahelyi telefonok új generációja
- Mobil tévézésben még elsők lehetünk
- A digitalizáció esélyt ad az új médiapolitikára
- Digitális híradó az Alföld TV-n
- MTE- kerekasztal az audiovizuális média-szolgáltatási irányelvről
- Kétségek a Galileo finanszírozása körül
- NHH - újabb lépések a hátrányos hűségszerződések ellen
- Több mint tízmillió mobiltelefon-előfizetés
- A Galileo program késése ellen tiltakozik az Európai Parlament
- Digitális rádiózás és a televíziózás 2012-től
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Így parkolunk mi: hol és mennyit fizetnek a magyarok a várakozásért?
Országosan 720 forintot fizetnek átlagosan az autósok egy parkolásért, de 1000 forint alatt ritkán ússza meg az, aki Budapest belvárosában áll meg a járművével – derül ki a Simple mobilapplikáció statisztikájából. Több órát inkább a népszerű kirándulóhelyek és fürdők környékén várakoznak a magyar autósok, ezért vidéken a nyár számít kiemelt időszaknak parkolás szempontjából.
Karácsony korlátok nélkül
Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő sokféle gátat legtöbbször mi magunk teremtjük meg, és hogy tudatos igyekezettel ugyanolyan egyszerűen lebonthatjuk őket – sokszor éppen a hétköznapok innovációi által – mint amilyen észrevétlenül felépültek.
A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association
A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.
A HONOR Magic V3 és V2 a minimalista divat legjobb barátai
A telefon, a kulcsok, a laptop, a pénztárca, a tablet, az iratok és egyéb, a hétköznapi munkavégzéshez – sőt, létezéshez – szükséges holmik cipelése kimerítő lehet. Nem beszélve arról, hogy kihat a divatra is: elvégre olyan táskákra van szükségünk, amikbe ezek mind beleférnek. A táskaválasztás pedig öltözetünket is meghatározhatja.
Rejoy: Vitték a felújított telefonokat, mint a cukrot
A Rejoy november 17-ig tartó Black Fridayának első napján a magyar vásárlók több mint ezer darab felújított okostelefont, tabletet, laptopot és okosórát rendeltek meg. A mobilok közül a vásárlók az iPhone 12, 13 és 15-ös modellév felújított példányait keresik a leginkább, míg laptopból az M1 lapkával szerelt MacBook Air volt a legnépszerűbb. Utóbbi 199 990 forintos felújított példányait néhány óra alatt elkapkodták.