Márciusban is a Wii vezet Amerikában

Milkovits Gábor, 2007. április 22. 20:11
Az év első két hónapjához hasonlóan márciusban is a Nintendo Wii bizonyult a legnépszerűbb utolsó generációs játékkonzolnak az Egyesült Államokban.
Az NPD piackutató legfrissebb adatai szerint a harmadik hónap folyamán 259 ezer Nintendo Wii-t értékesítettek a tengerentúlon, míg a Microsoft Xbox 360-ból 199 ezer, a Sony PlayStation 3-ból pedig 130 ezer darab fogyott. Eközben az összes játékkonzol közül még mindig az előző generációhoz tartozó Sony PlayStation 2 szerepelt a legjobban 280 ezres eladott példányszámával, amihez persze a népszerű játékok mellett a többinél jóval alacsonyabb, 130 dolláros ára is hozzájárult (Wii: 250 dollár, Xbox 360: 400 dollár, PS3: 500/600 dollár). Nem lehet véletlen az sem, hogy a 20 GB-os PS3-at a csekély kereslet miatt a Sony kivonta a forgalomból, hiszen valószínű, hogy aki rászán 500 dollárt egy játékkonzolra, az rászán 600-at is a 60 GB-os verzióra, aki pedig nem, az vagy a rivális termékeket, vagy a még olcsóbb PS2-t választja.

A Wii-t relatív olcsósága, illetve újszerű, a 30 évesnél idősebbek és a nők körében is hódító játékstílusa áll sikerének hátterében, miközben a riválisok a teljesítménnyel és a technológiai újításokkal igyekeznek minél több vevőt elcsábítani. A Microsoft ráadásul most mutatta be a 120 GB-os Xbox 360 Elite-et, és a Sony is valószínűleg egy nagyobb kapacitású merevlemezzel ellátott PS3-at tervez piacra dobni.

A hordozható játékgépeknél toronymagasan vezet Amerikában a Nintendo DS; 508 ezret adtak el belőle március folyamán, míg a Sony PSP-ből 180 ezret. A videojátékok közül a legnépszerűbb a PS2-höz kiadott „God of War” lett, 833 ezres forgalommal.
Kulcsszavak: konzol Nintendo

Fogyasztói elektronika ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Elektromobilitás: több mint egymillió töltőállomáshoz kínál hozzáférést a Bosch világszerte

Az elektromos autónk gyors, kényelmes és – ami a legfontosabb – bárhol rendelkezésre álló töltése: az elektromos autók vezetői számára világszerte mindez gyakran sokkal inkább vágy, mint valóság. A hatótáv és a költségek mellett a töltés az e-autósok egyik legfőbb gondja, ahogy az a Német Energia- és Vízgazdálkodási Szövetség (BDEW) tanulmányából is kiderül.

2024. november 20. 15:10

A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association

A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.

2024. november 19. 19:27

Kávét rendel majd az LG autós asszisztense, ha fáradt a sofőr

Az LG Electronics (LG) bemutatta a fejlett autóipari technológiai koncepciókat felvonultató Mobility Labworks sorozat legújabb tagját, a jövő önvezető autóiba szánt Digital Cockpit gamma elnevezésű megoldást. Az alfa és beta modellek tavalyi debütálása után ez a harmadik az innovatív digitális interfészek sorozatában, amelyek izgalmas bepillantást nyújtanak a mobilitás jövőjébe.

2024. november 19. 11:35

Mesterséges intelligenciával felszerelt mosodai megoldásokat mutatott be az LG

Az LG Electronics (LG) a Frankfurtban megrendezett Texcare nemzetközi kereskedelmi mosodai és textilápolási kiállításon mutatta be PROFESSIONAL LAUNDRY termékcsaládját. Az energiahatékonyságot előtérbe helyező új termékcsaládban számos nagy kapacitású megoldás, például 30 kg kapacitású mosó- és szárítógépek és egy 25 kg-os maximális mosási és 16 kg-os szárítási kapacitású hőszivattyús mosó-szárítógép is helyet kapott. A PROFESSIONAL LAUNDRY termékcsalád bevezetésével az LG célja, hogy mind Európában, mind pedig világszerte megerősítse pozícióját a kereskedelmi ruhatisztítási megoldások piacán.

2024. november 15. 20:25

Rejoy: Vitték a felújított telefonokat, mint a cukrot

A Rejoy november 17-ig tartó Black Fridayának első napján a magyar vásárlók több mint ezer darab felújított okostelefont, tabletet, laptopot és okosórát rendeltek meg. A mobilok közül a vásárlók az iPhone 12, 13 és 15-ös modellév felújított példányait keresik a leginkább, míg laptopból az M1 lapkával szerelt MacBook Air volt a legnépszerűbb. Utóbbi 199 990 forintos felújított példányait néhány óra alatt elkapkodták. 

2024. november 15. 18:00

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01

Törj be a digitális élvonalba: Nevezd ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 5. 11:59