TDC: 27,3 százalékkal csökkent a profit
MTI Sajtóadatbank, 2007. május 15. 12:14
A dán TDC alternatív távközlési szolgáltató - a Hungarian Telephone and Cable Corporation (HTCC) fő tulajdonosa - első negyedévi adózott eredménye, 806 millió dán korona, 27,3 százalékkal elmaradt az egy évvel korábbitól.
A további visszaesést közvetlenül ezúttal is a tőkeszerkezet növekvő kamatfizetést okozó változásával és a költségek kábelhibák okozta növekedésével indokolták, de az időközi beszámolóban azt is megjegyezték, hogy "alig növekvő piacon dolgozunk, miközben az árak folyamatosan csökkennek". Ezért további költségtakarékosságot ígértek. Februárban kiszálltak a balti mobilszolgáltatásukból, a Bitéből. A hazai, dán piacon átlagosan 7,8 millió ügyfelük volt az első negyedévben, 3,1 százalékkal több, mint egy évvel azelőtt, főleg a széles sávú szolgáltatás terjedése miatt.
A pénzforgalmi többlet (EBITDA), 3,207 milliárd korona, 3,6 százalékkal elmaradt az egy évvel korábbi 3,328 milliárdtól.
A bevétel, 11,415 milliárd korona, 1,1 százalékkal kevesebb volt az egy évvel azelőtti 11,545 milliárdnál.
Egész évre az adózott eredmény 5-10 százalékos csökkenését és a bevétel szinten tartását jósolják a cégnél., mert egyfelől a vezetékes üzletág általános gyengesége és a Bitéből való kiszállás hatása, másfelől a széles sávú és a mobil szolgáltatás további javulása nagyjából kiegyenlíti egymást.
A pénzforgalmi többlet (EBITDA), 3,207 milliárd korona, 3,6 százalékkal elmaradt az egy évvel korábbi 3,328 milliárdtól.
A bevétel, 11,415 milliárd korona, 1,1 százalékkal kevesebb volt az egy évvel azelőtti 11,545 milliárdnál.
Egész évre az adózott eredmény 5-10 százalékos csökkenését és a bevétel szinten tartását jósolják a cégnél., mert egyfelől a vezetékes üzletág általános gyengesége és a Bitéből való kiszállás hatása, másfelől a széles sávú és a mobil szolgáltatás további javulása nagyjából kiegyenlíti egymást.
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az ABB az elektrifikációra és automatizálásra összpontosít a márka újrapozicionálásával
Az ABB bemutatja új márkapozicionálását: “We help industries outrun – leaner and cleaner” („Segítünk az iparágaknak, hogy túlszárnyalják korábbi eredményeiket – gazdaságosabban és tisztábban működve”), ezzel megerősítve a vállalat fejlődésének következő fázisát, mint az elektrifikáció és automatizálás vezetője a sikeres átalakulási időszak után. Az új szlogen azt fejezi ki, amiről az ABB ismert szeretne lenni ügyfelei körében.
2024. november 5. 13:27