Egymás plazma paneljeit kínálja a Matsushita és a Hitachi
Most a két korábbi rivális, a Matsushita és a Hitachi kezdett mentőakcióba. Plazmaérdekeltségeik fenntartása érdekében szövetségre léptek, és egymás paneljeit beépítik mindkét vállalat kínálatába. A lépés egyértelműen a költségek visszaszorítására irányul, szeretnék együttesen felvenni a versenyt az LCD-árakkal, ahelyett, hogy minkét még állva maradt rivális lassan megszüntesse termelését. A képlet egyszerű, az LCD tévék eladásai 54 százalékkal 13,6 milliárd dollárra nőttek, míg a plazma készülékeknél 9 százalékos csökkenés mellett 3,6 milliárdos volt a forgalom.
Kapcsolódó cikkek
- DCR: új mérési módszer a monitorok kontrasztarányára
- Három új szélesvásznú NEC LCD
- A kkv-szegmens a Samsung IT üzletág fő reménye
- 200 gigás Blu-ray lemez
- 22"-es, szélesvásznú Hyundai LCD-k kedvező áron
- Tartósabb Panasonic képszenzor
- 24"-es, 16:10-es Samsung LCD igényes felhasználóknak
- Három új Hitachi merevlemezes meghajtó
- Két új Dell LCD
- 22"-es, szélesvásznú Acer LCD játékkedvelőknek
IT ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Új törvény szabályozza a kiberbiztonságot
A Parlament elfogadta a kiberbiztonsági szabályozás új keretrendszerét, a Magyarország kiberbiztonságáról szóló törvényt. A jogszabály új kötelezettségeket is ró az érintett vállalatokra – hívja fel a figyelmet a Baker McKenzie nemzetközi ügyvédi iroda. A jogszabálynak meg nem felelő cég akár 10 millió eurós bírsággal nézhet szembe.
Minden századik magyart érintett már idén pénzügyi csalás – mutatjuk, hogyan úszhatod meg!
Egyre kifinomultabb pénzügyi csalásokkal szemben kell felkészülni. Ez csak akkor lehet eredményes, ha a felhasználók is tudatosabbak, és nem engednek a csalók trükkjeinek.
Karácsony körül is fokozottan figyeljünk a biztonságra
Közelegnek az ünnepek, készülünk a pihenésre, de még egy utolsó hajrá vár valószínűleg mindenkire. Fontos, hogy ilyenkor vigyázzunk magunkra és telefonunkra is, a HONOR pedig pár egyszerű, de a biztonság szempontjából kifejezetten hasznos tippel próbálja segíteni a felhasználókat.
A K&H élen jár az IT hatékonyság mérésében
A banki szektorban egyedülálló módszerrel monitorozza fejlesztéseit és méri az IT fejlesztések hatékonyságát a K&H. Ezt a tevékenységét saját maga, házon belül látja el, amivel szintén egyedülállónak számít a piacon. Az ún. Fast Function Point módszertan segítségével a K&H folyamatosan feltárja a fejlesztési folyamatok és rendszerek optimális működésére épülő fejlesztési pontokat, a költséghatékonyságot és a projektek komplexitását, ezzel lehetőséget adva, hogy szakemberei innovatív fejlesztéseket valósítsanak meg a visszajelzések alapján.
Ki vigyáz az adataidra, ha te nem? – a magyarok 90 százalékánál már próbálkoztak online csalók, adathalászok
Találkoztál már az online térben adathalászokkal? Estél már áldozatául vírusoknak, hackereknek? Ismered az online veszélyeket és védekezel is ellenük? Az ESET biztonsági szoftverek hazai forgalmazója, a Sicontact Kft. 2024 októberében ezeket a kérdéseket tette fel generációs attitűdkutatása során. Jó hír, hogy az online veszélyek ismertsége egyre magasabb és egyre többen védekeznek a tudatosság mellett védelmi szoftverekkel is – de még bőven van tennivalónk.