Megújított Telindus-Juniper kapcsolat
A Juniper Select Partneri címmel tüntette ki a Telindust Magyarországon.
A Telindus és Juniper kapcsolata hosszú évekre tekint vissza, ám a Select Partneri cím az együttműködés magasabb fokát mutatja, azt, hogy Telindus és a Juniper között mindig is kétirányú a kapcsolat. A Telindus – gyártófüggetlen IT-biztonsági megoldásszállítóként – nem kötelezi el magát kizárólagosan egy technológia vagy partner mellett sem, hanem minden üzleti igényre megkeresi az ideális megoldást, amely az elmúlt években számos esetben a Juniper termékeit jelentette. Ugyanakkor a Juniper is alkalmazza és ajánlja a Telindus megoldásait és szakértelmét, s az így kialakult együttműködés elsősorban az ügyfelek számára hoz kézzelfogható előnyöket a gyors, sikeres és költséghatékony projektmegvalósítás során. A Select Partnerség révén lehetővé válik, hogy a Telindus szakemberei elsőkézből értesüljenek a Juniper-újdonságokról, ami, biztonsági megoldásokról lévén szó, nagyon komoly értéket képviselhet az ügyfelek számára.
A fellendülő kapcsolat egyik első látványos eleme a június közepén megrendezésre kerülő Telindus-Juniper szakmai nap, amely az optimális és biztonságos hálózatok megvalósíthatóságáról szól a Telindus és Juniper megoldásaival.
Kapcsolódó cikkek
- Stratégiai partnerségre lépett a Juniper Networks és a Symantec
- Infonetics-dícséret a Junipernek
- A FIFA hálózata Juniper Networks védelem alatt
- Netscreen tűzfalak integrált Kaspersky tartalomszűréssel
- 30 Gbps tűzfalteljesítmény 8RU magas helyen
- Juniper Networks: dinamikus árbevétel és nyereségnövekedés
- Megjelent a Netscreen Screenos 5.3 verzió
- Megjelent a Netscreen ScreenOS 5.3 verzió
- Siemens és Juniper szállítja a Telenor új multiszolgáltatású IP platformját
- Siemens és Juniper: közösen modernizálják a T-Com hálózatát
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.