27%-kal nőtt a globális digitális fényképezőgép-piac, a DSLR-piac pedig 75%-kal
A legnagyobb bevételeket továbbra is Európában és Észak-Amerikában regisztrálták, de az Ázsia után a világ többi részének számító országok eladásai is jelentősen emelkedtek. 2007 első félévében Európa és Észak-Amerika fej-fej mellett vásárolt, a két földrész lakossága összesen 2,2 milliárd dollárt költött fényképezőgépre. Európában 13,6 millió, Észak-Amerikában pedig 13,1 millió fényképezőgép talált gazdára.
A tavalyi statisztikákhoz mérve az egységeladások tekintetében Észak-Amerikában tapasztalható a legnagyobb növekedés (36%), őt követi Ázsia 33%-os növekedéssel. Európában a tavalyihoz képest az egységeladások mindössze 14%-kal nőttek, Japánban pedig 23%-kal. A DSLR-eladások világszerte fellendültek, Japánban 69%-kal, Európában 68%-kal, Észak-Amerikában 61%-kal nőttek. Ázsiában 136%-os növekedést figyeltek meg, míg a világ maradék fertályán 87%-kal emelkedett a digitális tükörreflexes fényképezőgépek eladása.
Digicam ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Innovatív technológiával és szakértelemmel inspirálja a Sony a jövő generációját
Nagy sikerrel rendezték meg a Sony és a Down Alapítvány közös nyári táborát, melynek keretében a részt vevő értelmi fogyatékossággal élő gyerekek és fiatalok megtanulhatták a Sony által rendelkezésre bocsátott fényképezőgépek és kamerák alapszintű használatát. Az együttműködés még tovább folytatódik idén egy vidéki fotós túrával és egy kiállítással.
Kisebb, könnyebb és gyorsabb az új Sony objektív
A Sony bejelentette az FE 85mm F1.4 GM II (SEL85F14GM2) prímobjektívet, amely a nagy felbontást és lenyűgöző bokeh hatást kivételes módon, kompakt házban ötvözi a gyors autofókusszal (AF). A második generációs objektív megörökli a bokeh hatás és a felbontás magas szintű kombinációját, amely az első generációs típusnál már komoly elismerésnek örvendett, és ráadásként a legújabb technológiákat is alkalmazza.
A ViewSonic megnyitja a nevezést az 5. ColorPro Awards: Momentumra
A ViewSonic Corp.*, a vizuális megoldások egyik globálisan vezető vállalata nagy örömmel indítja útjára a várva várt ColorPro Awardsot, amely zsinórban ötödik éve jelzi a vállalat elkötelezettségét az alkotók inspirálása és képességeik növelése iránt világszerte. Az idei tematika, a „Momentum”, arra hívja fel az alkotókat, hogy a lendület határtalan energiáját felhasználva, annak megállíthatatlan hullámát meglovagolva haladjanak álmaik és törekvéseik horizontja felé. A pályázatokat 2024. szeptember 24-ig lehet benyújtani.
Új generációs kamerakészlet tartalomgyártóknak
Debütált a ZV-E10 II, a Sony legnépszerűbb tükör nélküli ZV-E10 kamerájának második generációs verziója. Az eredeti ZV-E10 a Sony videós tartalomgyártóknak szánt ZV kamerasorozata alappilléreként könnyű, kompakt, sokoldalú eszközt kínált kezdő és haladó tartalomgyártóknak egyaránt. Az új ZV-E10 II rendelkezik az eredeti kamera tartalomgyártók által kedvelt összes funkciójával – mint például a „Creative Looks” beállítással, a „Product Showcase Setting” móddal, a „Background Defocus” funkcióval és az oldalra nyitható, változtatható szögű képernyővel –, ugyanakkor még kifinomultabb és felhasználóbarátabb lett.
A HONOR és a Rankin meginvitálja az európaiakat, hogy osszák meg a hangulatukat
A HONOR, Európa leggyorsabban növekvő okostelefon márkája ma részletezte, hogy mit is takar együttműködése Rankinnal, az ikonikus fotóssal. Rankin olyan hírességeket fotózott, mint II. Erzsébet királynő, David Bowie és Kate Moss.