Csúcsévet zárt az Ericsson Magyarország
Fodor István az MTI érdeklődésére elmondta: az Ericsson csúcsévet zárt tavaly. A fix és mobil telekommunikációs megoldások területén piacvezető társaság 1999-ben mintegy 150 ezer mobilkészüléket adott el Magyarországon, s ezzel 27-28 százalékos részesedést ért el ebben a szegmensben. A társaság az elmúlt évben 200 ezer hagyományos telefonvonalat épített ki, amelyeknek 10 százaléka szélessávú, nagy sebességű adatátvitelre is alkalmas ISDN vonal volt.
Az idén az Ericsson vezetői 200-250 ezer hagyományos vonal kiépítését tervezik, ám úgy vélik, hogy ezek 50 százaléka már szélessávú, ISDN, ADSL és később majd ATM vonal lesz. Ezen túlmenően ebben az évben több vezeték nélküli internetes megoldást, így GPRS, WAP és P-MP szolgáltatást is kínálnak a mobilcégeknek. Verseghi-Nagy Miklós, a társaság rendszertervezési igazgatója közölte: az idén Magyarországon is megkezdik üzleti tanácsadói tevékenységüket.
A piac várható fejlődéséről Wágner Tibor, a mobiltelefon-üzletág kelet-európai regionális igazgatója kifejtette: előrejelzésük szerint 2004-ben a világon mintegy 1 milliárd előfizető lesz, s az emberek mintegy 17 százaléka használ majd mobiltelefont. Négy év múlva a mobil-előfizetők száma meghaladja a vezetékes-előfizetők számát, s valószínű, hogy Magyarországon ekkor már a lakosság fele valamelyik mobilszolgáltató ügyfele lesz. Az emberek egyre kevesebb ideig, a közeljövőben már csak 1-2 évig használnak egy-egy készüléket, ezt követően pedig újabb típust vásárolnak. Hozzátette: prognózisuk szerint az idén a régi előfizetők már ugyanannyi vagy több új készüléket vásárolnak, mint ahányat az új előfizetők belépése miatt eladnak a szolgáltatók és a gyártók.
A sajtótájékoztatón Fodor István bejelentette, hogy az Ericsson Magyarországon az idén új értékesítési rendszert alakít ki. Egy olyan új vállalatot alapít, amelyik komplett, úgymond a polcról levehető üzleti és privát kommunikációs rendszereket, telefonközpontokat forgalmaz majd.
Kapcsolódó cikkek
- Új marketing és kommunikációs igazgató az Ericsson Magyarországnál
- A HTCC tavalyi éve: meredek forgalomnövekedés és veszteség
- Tavaly 14 százalékkal nőtt a Dell nyeresége
- TvNetWork: 723 millió forint nyereség 2007-ben
- Ericsson: 17 százalékkal csökkent a profit
- Check Point: rekord negyedéves és éves eredmények
- Távozik az Ericsson-elnök
- Noreg: az idén 500 millió forint bevétel
- Deutsche Telekom: 7 százalékos profitnövekedés a negyedévben
- A Samsung tartja nyereségszintjét
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
MyPhoneExplorer 2.2.0
Android mobiltelefonokhoz alkalmazható szinkronizáló program. Telefonkönyv, SMS, híváslista, naptár, üzenetek és hasonló feladatok ellátására szolgáló kitűnő alkalmazás, ami Outlook Express és Thunderbird címjegyzék támogatással is rendelkezik.