Erős évet zárt a Cisco Systems
Erős évet zárt a világ legnagyobb távközlési és számítógéphálózat-építője, az amerikai Cisco Systems: a július végén zárult üzleti évben forgalma 22,6 százalékkal, 34,9 milliárd dollárra nőtt, adózott eredménye 31,4 százalékkal 7,3 milliárd dollárra emelkedett az egy évvel korábbihoz képest.
A július 28-án végződött utolsó üzleti negyedben 1,9 milliárd dollár lett az adózott eredmény, 25 százalékkal több, mint egy évvel korábban, amikor 1,5 milliárd dollár volt. A forgalom a negyedben 18,1 százalékkal, 9,4 milliárd dollárra bővült. Az elemzők 9,275 milliárd dolláros forgalmat vártak.
A cég az elemzői várakozásokat meghaladó eredményeit a fejlett informatikai hálózati berendezések jó konjunktúrájával indokolta.
A folyó üzleti év első negyedére a Cisco 16 százalékos növekedéssel 9,45 milliárd dolláros forgalmat vár, egész évi forgalomnövekedését 13-16 százalékra teszi.
A harmadik negyedben a Cisco 34 százalékkal 1,9 milliárd dollárra, részvényenként 30 centre növelte adózott eredményét, az egy évvel korábbi 1,4 milliárd dollár, részvényenként 22 cent után. A cég bevétele 7,3 milliárd dollárról 8,9 milliárd dollárra bővült.
A tavaly júliussal zárult pénzügyi évben a Cisico Systems adózott eredménye 5,58 milliárd dollárra nőtt az előző 4,7 milliárdról. A bevétel 28,5 milliárd dollárra emelkedett 24,8 milliárdról.
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.