A Yahoo az Amerikai Vásárlói Elégedettségi Lista élén
A Michigani Egyetem Üzleti Iskolája által fenntartott indexen 2002 óta mostanáig mindvégig a Google-é volt a legnépszerűbb weboldal, most viszont a tavalyi 81 helyett csak 78 pontot ért el, miközben a Yahoo eredménye 76-ról 79 pontra nőtt. Claes Fornell, a Michigani Egyetem professzora a megújulás hiányát látja a Google visszaesésének hátterében; miközben a tartalomszolgáltató számtalan új termékkel és szolgáltatással állt elő az utóbbi időben, portáljuk a ’90-es évek óta gyakorlatilag ugyanúgy néz ki.
A számítógépgyártók között az Apple 4 pontos visszaesés ellenére őrzi vezető helyét. Fornell szerint az elmúlt években produkált példátlan növekedés mellett a cég nyilvánvalóan nem tudott teljes mértékben egyszerre megfelelni a mennyiségi és minőségi elvárásoknak, ez okozhatta a népszerűségvesztést. A számítógépgyártók átlagosan 2 pontot veszítettek, csak a HP-vel, a Gateway-el és a Compaq-al voltak elégedettebbek a falhasználók, utóbbi azonban így is az utolsó helyen áll 73 ponttal. A leginkább a Dell népszerűsége zuhant, így 74 pontjukkal az 1997-es elégedettségi szintjükre estek vissza.