Intelligens ügyfélkezelés az Office Depot-nál
2005-ben az Office Depot a hatékonyabb marketingtevékenység érdekében ügyfélkapcsolat-menedzsment (CRM - Customer Relationship Management) rendszert vezetett be globális szinten - ekkor különböző szállítók termékeit alkalmazta a vállalat az egyes régiókban. Az áruházlánc Európában a SAS Marketing Automation megoldást választotta kommunikációs és marketingkampányai értékelésére, eredményesebbé tételére, illetve marketingköltségei csökkentésére.
Ettől a gyakorlattól eltérően az Office Depot 2007-ben úgy döntött, hogy egyetlen informatikai partnerrel dolgozik marketingtevékenysége során: korábbi CRM-szállítói közül a SAS-ra esett a választása.
Az „irodabirodalom” – a már említett SAS Marketing Automation alkalmazáson túl – a SAS átfogó Customer Intelligence rendszerének további kulcsfontosságú megoldásait is bevezette. Az ügyfél-intelligencia megoldáscsomag az ügyfélérték növeléséhez és a marketingbefektetések megtérülésének javításához szükséges eszközöket kínál. A szoftverkészlet magában foglalja a SAS Marketing Optimization, SAS Interaction Management, a SAS Web Analytics, a SAS Digital Marketing valamint a SAS Marketing Automation alkalmazásokat.
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az AI segítségével teszi hatékonyabbá az energetikai rendszerek felügyeletét a Ganz
Új, mesterséges intelligencia alapú szakértői megoldást fejlesztett ki a Ganz Transzformátor- és Villamos Forgógépgyártó Kft. A Ganz Intelligent Solutions Expert System a villamosenergia-ipari eszközök, különösen teljesítmény transzformátorok, motorok és generátorok állapotfelméréséhez, diagnosztikájához és karbantartás ütemezéséhez nyújt digitális megoldást.
Chery Group: Budapest–Róma egy feltöltéssel
Egyetlen feltöltéssel akár a Budapest-Róma távolságot is megtehetik majd az elektromos autók a Chery Group új akkumulátor-technológiájának köszönhetően. Az újdonságot a már itthon is kapható OMODA 5 gyártója az idei innovációs konferenciáján mutatta be.
K&H: állandó társsá vált a mesterséges intelligencia a banki ügyfeleknél
Egy év alatt több mint egymillió beszélgetést és havonta hatezer átutalást végeztetnek Kate-tel, a K&H, az ország egyetlen hangalapú, mesterséges intelligenciával működő digitális pénzügyi asszisztensével, amely már kétszáz funkciót tud. A mobilbanki ügyfelek tizede már rendszeresen használja. A siker az intelligens, beszédfelismerésen és természetes nyelvi feldolgozáson alapuló funkcióinak köszönhető, amelyek révén az ügyfelek kényelmesen, emberi módon kommunikálhatnak a bankkal.
A hazai szállítmányozásban is kopogtat az e-mobilitás
Hazánkban az e-mobilitás a többség számára a személygépjárművek elektrifikációját jelenti, pedig a szállítmányozás területén is jelentős potenciál rejlik benne. Nem véletlen, hogy a nemzetközi szakkiállításokon egyre-másra mutatkoznak be a nagy gyártók e-kamionjai és e-furgonjai, Magyarországon viszont ezen a területen a piaci szerepek éppen csak kialakulóban vannak.
A Széchenyi István Egyetem közreműködésével magyar műhold vizsgálja az aszályos területeket
Hiánypótló kutatás zajlik a győri Széchenyi István Egyetem részvételével, amelynek keretében egy műhold ad rendszeresen távérzékelt adatokat Magyarország területéről. A konzorciumban megvalósuló európai uniós projekt során az intézmény Albert Kázmér Mosonmagyaróvári Kara az űrből érkező információkat elemzi és kontrollálja az aszályos időszakok hatásainak enyhítése érdekében.