Egyszerűen a HD-ről
A webes felület átfogó ismeretekkel vértezi fel a fogyasztókat, hogy teljes mértékben kihasználhassák a HD-televíziózás előnyeit. Az új webhely létrehozásának célja, hogy megszüntesse azt a képzavart, amely eddig a HDTV-vel, illetve a nagy felbontású televíziózáshoz szükséges eszközökkel és szolgáltatásokkal kapcsolatban kialakult.
„Annak ellenére, hogy a fogyasztók nagy érdeklődést tanúsítanak a HDTV iránt, a felmérések szerint a többségük nincs tudatában annak, hogy a nagy felbontású televíziózáshoz három dolog szükséges: nagy felbontású televíziókészülék, előfizetés valamilyen HD-szolgáltatásra, amelynek része egy HD-vételre alkalmas digitális beltéri egység, és végül a megfelelő HD-csatornára való hangolás” – fejtette ki Sam Howe, a Time Warner Cable vezető alelnöke és egyben marketingigazgatója. „Az ismeretterjesztő webhely ötletével nemcsak a fogyasztók tájékoztatása a célunk, hanem egyben a HD-televíziózás és a kapcsolódó digitális szolgáltatások szélesebb körben való ismertetése is..”
„A Cisco hálózatba kapcsolt otthon („Connected Home” illetve „Connected Life”) koncepciójának lényege, hogy bemutassa mindazon szolgáltatásokat – köztük az on demand típusú, azaz igény szerinti nagyfelbontású televíziózást, amelyek a szélessávú hálózati kapcsolatokkal elérhetővé válnak.” – tette hozzá Paul Bosco, a Cisco új kábel- és videomegoldásainak marketingjéért felelős alelnöke. „Közös célunk, hogy bevonjuk a nézőket a digitális nagy felbontású televíziózás forradalmába, ezért szoros együttműködést alakítottunk ki a Time Warnerrel a HD Clear & Simple webhely kampányában.”
Fogyasztói elektronika ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az LG 2025-ös QNED evo termékcsaládja jelentős technológiai fejlődésen ment át
Az LG Electronics (LG) bemutatja a megújult, 2025-ös QNED evo termékcsaládját egy újonnan szabadalmaztatott, széles színskálát biztosító technológiával. A készülékek valódi 4K felbontású képet és akár 144 Hz*-es képfrissítési rátát tesznek lehetővé vezeték nélküli kapcsolódással, ultraalacsony késleltetéssel. Emellett a széria tagjai továbbfejlesztett mesterséges intelligencia alapú kép- és hangfeldolgozást, és személyre szabhatóságot biztosítanak a webOS 25-ön keresztül.
A Huawei vezeti a globális okosórapiacot az IDC adatai szerint
A Huawei szállította a legtöbb okosórát világszerte az idei első három negyedévben az IDC friss jelentése szerint. A Huawei az egy évvel korábbi eladásaihoz képest 44,3 százalékkal több okosórát adott el, és 16,9 százalékos részesedéssel tartja piacvezető pozícióját az okosórák piacán. A gyártó idén több újdonsággal is megragadta a vásárlók figyelmét, köztük a HUAWEI WATCH FIT 3, a HUAWEI WATCH GT 5 és a HUAWEI WATCH D2 modellekkel.
Környezetbarát és csendes – ezek az e-autó legnagyobb előnyei a magyarok szerint
A magyarok ötöde vezetett már elektromos autót, és legtöbben a környezetbarát és csendes működést emelték ki – többek között ez derült ki az OMODA5 és az OMODA5 EV autók gyártója, a Chery Group megbízásából készült felmérésből.
Karácsonyi klasszikusok új köntösben
A mesterséges intelligencia új életre keltheti a kedvenc karácsonyi filmjeinket. A Samsung okostévéken elérhető AI alapú funkciók most a régi klasszikusokat még részletgazdagabbá és tisztábbá varázsolhatják, hogy a jól ismert ünnepi történeteket rendkívüli minőségben élvezhessük.
A LAMAX négy új stílusos hangszórót jelentett be
A LAMAX négy Bluetooth hangszóróval bővítette audiotermékeinek körét, amelyek tökéletesen ötvözik a teljesítményt, a dizájnt és a megfizethetőséget. Az új termékek közt találunk kompakt, alig több mint 300 gramm súlyú hangszórót, és nagyteljesítményű, akár 50 watt teljesítményre képes hangfalat, mindezt megfizethető árkategóriában. Az eszközök mindegyike támogatja a Bluetooth 5.3 technológiát, emellett a csomagban megtalálható 3,5 mm-es AUX kábellel is csatlakoztathatunk eszközt hozzájuk.