A videojátékokat játszók negyede munka közben is játszik Amerikában
A 2842 válaszadó 8%-a a felső szintű vezetők közül került ki, akik körében a munkahelyi játékosok aránya már elérte a 35%-ot. Szintén figyelemreméltó (ugyanakkor Parkinson törvényéből kiindulva egyáltalán nem meglepő), hogy 14% az értekezleteken, üzleti megbeszéléseken, vagy éppen a konferenciahívások alatt is szívesen hódol ennek a szenvedélyének.
Válaszaik szerint többségük nem pusztán szórakozásból teszi ezt: 80% szerint a videojátékok segítenek a munkahelyi stressz feloldásában, 50% pedig úgy látja, hogy játék közben az emlékezőképessége is fejlődik.
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Még mindig óvatlan az online vásárló magyarok ötöde
A magyar lakosság majdnem háromnegyede rendszeresen vásárol és fizet interneten keresztül (69 százalék), és szinte mindenki (97 százalék) tudatában van az ezzel járó kockázatoknak. A megkérdezettek négyötöde legalább egy módszert alkalmaz is a biztonsága érdekében viszont ötből egy fő még mindig nem ellenőrzi a fizetési felületek hitelességét – derült ki az OTP Mobil friss felméréséből.
GKID-Mastercard Digitális Kereskedelmi Körkép 2024/I
Továbbra sem látszik a fellendülés a belföldi e-kereskedelmi piacon. Ráadásul a jelenség nem magyar sajátosság, szinte minden régiós és EU-s piacot érint. Az okok között pedig elsősorban az elmúlt két év folyamatos vásárlóerő-csökkenése, valamint a látványosan megerősödő kínai e-kereskedők térhódítása áll. Ebben a piaci környezetben az online vásárlókért folyó versenyben egyre nehezebb dolga van a hazai vállalkozásoknak – derül ki a GKID és a Mastercard közös, Digitális Kereskedelmi Körkép néven publikálásra kerülő riportjának legújabb, 2024-es kiadásából.