Apple Premium Reseller márkabolt már a WestEndben is
2007. szeptember 15-én nyitja meg kapuit az ötödik Apple Premium Reseller (APR) márkabolt. Idén még legalább két újabb Apple Premium Reseller üzlet nyílik Magyarországon.
Az Apple magyarországi képviseletének statisztikái alapján az elmúlt évben megduplázódott az Apple termékek értékesítési volumene, mely azt bizonyítja, hogy egyre szélesebb a Macintosh felhasználók köre. A mindinkább növekvő vásárlói kedvnek és igényeknek köszönhetően hivatalosan 2007. szeptember 15-én, szombaton délelőtt 10.00 órakor a WestEnd City Center bevásárlóközpontban nyitja meg kapuit az ötödik
Apple Premium Reseller (APR) márkabolt. A bevásárlóközpont első emeletén található új üzlet az Apple termékek és a kiegészítők széles palettájával várja az otthoni és a professzionális felhasználókat egyaránt.
Az Apple Premium Reseller hálózat első tagja Budapesten, az Andrássy úton nyílt 2005-ben. Ezt követően még négy bolttal bővül az üzletlánc a fővárosban a Széna téren, a Rózsakert és a MOM Park üzletközpontokban és most a WestEndben. Magyarországon - Budapesten és egy vidéki nagyvárosban - hamarosan még további két Apple Premium Reseller üzlet nyílik.
Az Apple termékek az APR üzletek mellett megvásárolhatóak a retail üzletekben és a hagyományos viszonteladóknál, valamint az online Apple Store-ban, a www.apple.hu oldalon.
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.