Két új szervezeti egység a Vodafone Magyarországnál
A Vodafone Magyarország ma arról tájékoztatta szerkesztőségünket, hogy a cég jelentős szervezeti átalakításba kezdett a változó piaci igények kiszolgálása és a folyamatos növekedés biztosítása érdekében. Felfrissítik a vállalati struktúrát, illetve új pozíciókat állítanak fel.
„A piac fokozott igényei – különös tekintettel meglévő ügyfeleink teljesebb körű kiszolgálására és az új ügyfelek megszerzéséért folytatott munkánkra – szükségessé teszik vállalatunk átalakítását. Ezzel az erőteljes átszervezéssel kívánjuk a Vodafone Magyarországot a további növekedésre felkészíteni” – mondta Beck György, a Vodafone Magyarország vezérigazgatója. A Vodafone Magyarország két új szervezeti egységet hoz létre, annak érdekében, hogy rugalmasabban reagáljon a piaci kihívásokra és ügyfelei igényeit még sokoldalúbban elégítse ki.
A lakossági üzletág az egyéni előfizetők igényeire kíván összpontosítani. A szervezeti egységbe tartozik a lakossági marketing, a lakossági értékesítés és a lakossági ügyfélszolgálati tevékenység is. A szervezeti egységet Podhorányi László, a jelenlegi ügyfélszolgálati igazgató fogja vezetni.
A vállalati üzletág a vállalkozások, vállalatok és az államigazgatási intézmények igényeit kívánja kiszolgálni. A szervezeti egységbe tartozik a vállalati marketing, a vállalati értékesítési, valamint a vállalati ügyfélszolgálat is. Az üzletág vezetését a megfelelő jelölt kiválasztásáig – megbízott vezetőként – Ürögi Zsolt látja el.
A lakossági és vállalati üzletágak munkáját segítő új szervezeti egységek:
A stratégia, márka és kommunikációs csoport a cég stratégiájáért és tervezési folyamataiért lesz felelős. Feladatkörébe tartozik a reklám, a teljes körű kommunikáció, valamint a társadalmi felelősségvállalás és a Vodafone Magyarország Alapítvány tevékenységének irányítása. A szervezeti egységet Peter Boucher vezeti, aki eddig a marketingigazgatói posztot töltötte be.
A távközléspolitika és operációs csoport felel a cég távközléspolitikai tevékenységéért, valamint a munkakörnyezettel, logisztikával és a jogi feladatokkal kapcsolatos funkciókért. A szervezetet Marchhart Pál vezeti majd, aki eddig a szabályozási terület vezetője volt.
A pénzügyi terület eddigi vezetője, Lovászné Schwartz Beáta 7 év után távozik a Vodafone Magyarországtól. A szervezetet megbízott igazgatóként Muriel Anton, a Vodafone csehországi pénzügyi igazgatója fogja vezetni a megfelelő jelölt kiválasztásáig.
A humán erőforrás terület vezetője Gothárdi Ibolya, aki néhány hete csatlakozott a Vodafone Magyarország csapatához, míg a technológiai terület vezetője továbbra is Döbrőssy Gábor marad.
„Meggyőződésem, hogy egy olyan erős és tehetséges vezetői csapatot állítottunk össze, amely képes üzleti stratégiánk megvalósítására. A szervezeti változások, amelyeket most elindítunk, segítenek abban, hogy a Vodafone Magyarország a magyar távközlési piac meghatározó telekommunikációs szolgáltatójává váljon” – mondta Beck György.
A cég tájékoztatása szerint a Vodafone szervezetét érintő változások folyamatosan lépnek hatályba.
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Széchenyi István Egyetem közreműködésével magyar műhold vizsgálja az aszályos területeket
Hiánypótló kutatás zajlik a győri Széchenyi István Egyetem részvételével, amelynek keretében egy műhold ad rendszeresen távérzékelt adatokat Magyarország területéről. A konzorciumban megvalósuló európai uniós projekt során az intézmény Albert Kázmér Mosonmagyaróvári Kara az űrből érkező információkat elemzi és kontrollálja az aszályos időszakok hatásainak enyhítése érdekében.
Számos MI-t használó alkalmazással ismerkedhettek meg a résztvevők a Mobile Broadband Forum kiállításon
Már több mint három millió mesterséges intelligenciára képes alkalmazás készült világszerte, túlszárnyalva a hagyományos alkalmazások számát – derült ki a 2024-es Isztambulban megrendezett Global Mobile Broadband Forum (MBBF) során.
Még két hétig jelentkezhetnek az IT hallgatók a K&H STEM ösztöndíjpályázatára
Meghosszabbítja két héttel STEM pályázatának leadási határidejét a K&H bank, hogy minél több egyetemi hallgató vehessen részt a kezdeményezésben. Az új határidő szerint november 17-én éjfélig fogadja a pénzintézet a pályamunkákat. A pályázatra – amelyben nyolc aktuális, innovatív téma közül választhatnak a jelentkezők – hazai IT képzést nyújtó egyetemek hallgatói jelentkezhetnek két kategóriában: mesterképzés és alapképzés. A nyerteseket szakmai zsűri választja ki, és akár 500.000 forint értékű díjazásban is részesülhetnek.
Globális adózási jövőkép: Paradigmaváltás az ENSZ kezdeményezésében?
A nemzetközi adózás szabályrendszerében jelentős változás közeleg: az ENSZ új adóügyi keretegyezményen dolgozik, amely az OECD jelenlegi reformjaitól eltérő módon kínálna megoldásokat, különös tekintettel a fejlődő országok érdekeire. A tervezett rendszer átfogó célja, hogy a multinacionális vállalatokat és vagyonos magánszemélyeket is érintő, méltányosabb és átláthatóbb globális adózási környezetet teremtsen. Vajon milyen hatással lesz mindez a digitális gazdaságra, és hogyan befolyásolja majd a már bevezetés alatt álló globális minimumadót?
Az LG ismét a TOP 100 márka között
Az LG Electronics (LG) jelentős előrelépést tett a globális piacon innovatív márkastratégiájával, ennek köszönheti, hogy ismét a legkiemelkedőbb globális márkák között szerepelhet.