Két új szervezeti egység a Vodafone Magyarországnál
A Vodafone Magyarország ma arról tájékoztatta szerkesztőségünket, hogy a cég jelentős szervezeti átalakításba kezdett a változó piaci igények kiszolgálása és a folyamatos növekedés biztosítása érdekében. Felfrissítik a vállalati struktúrát, illetve új pozíciókat állítanak fel.
„A piac fokozott igényei – különös tekintettel meglévő ügyfeleink teljesebb körű kiszolgálására és az új ügyfelek megszerzéséért folytatott munkánkra – szükségessé teszik vállalatunk átalakítását. Ezzel az erőteljes átszervezéssel kívánjuk a Vodafone Magyarországot a további növekedésre felkészíteni” – mondta Beck György, a Vodafone Magyarország vezérigazgatója. A Vodafone Magyarország két új szervezeti egységet hoz létre, annak érdekében, hogy rugalmasabban reagáljon a piaci kihívásokra és ügyfelei igényeit még sokoldalúbban elégítse ki.
A lakossági üzletág az egyéni előfizetők igényeire kíván összpontosítani. A szervezeti egységbe tartozik a lakossági marketing, a lakossági értékesítés és a lakossági ügyfélszolgálati tevékenység is. A szervezeti egységet Podhorányi László, a jelenlegi ügyfélszolgálati igazgató fogja vezetni.
A vállalati üzletág a vállalkozások, vállalatok és az államigazgatási intézmények igényeit kívánja kiszolgálni. A szervezeti egységbe tartozik a vállalati marketing, a vállalati értékesítési, valamint a vállalati ügyfélszolgálat is. Az üzletág vezetését a megfelelő jelölt kiválasztásáig – megbízott vezetőként – Ürögi Zsolt látja el.
A lakossági és vállalati üzletágak munkáját segítő új szervezeti egységek:
A stratégia, márka és kommunikációs csoport a cég stratégiájáért és tervezési folyamataiért lesz felelős. Feladatkörébe tartozik a reklám, a teljes körű kommunikáció, valamint a társadalmi felelősségvállalás és a Vodafone Magyarország Alapítvány tevékenységének irányítása. A szervezeti egységet Peter Boucher vezeti, aki eddig a marketingigazgatói posztot töltötte be.
A távközléspolitika és operációs csoport felel a cég távközléspolitikai tevékenységéért, valamint a munkakörnyezettel, logisztikával és a jogi feladatokkal kapcsolatos funkciókért. A szervezetet Marchhart Pál vezeti majd, aki eddig a szabályozási terület vezetője volt.
A pénzügyi terület eddigi vezetője, Lovászné Schwartz Beáta 7 év után távozik a Vodafone Magyarországtól. A szervezetet megbízott igazgatóként Muriel Anton, a Vodafone csehországi pénzügyi igazgatója fogja vezetni a megfelelő jelölt kiválasztásáig.
A humán erőforrás terület vezetője Gothárdi Ibolya, aki néhány hete csatlakozott a Vodafone Magyarország csapatához, míg a technológiai terület vezetője továbbra is Döbrőssy Gábor marad.
„Meggyőződésem, hogy egy olyan erős és tehetséges vezetői csapatot állítottunk össze, amely képes üzleti stratégiánk megvalósítására. A szervezeti változások, amelyeket most elindítunk, segítenek abban, hogy a Vodafone Magyarország a magyar távközlési piac meghatározó telekommunikációs szolgáltatójává váljon” – mondta Beck György.
A cég tájékoztatása szerint a Vodafone szervezetét érintő változások folyamatosan lépnek hatályba.
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.