Új munkatársakkal erősít az Interware
Az Interware kereskedelmi és marketingigazgatói pozícióját 2007. szeptember 1-jétől Horváth Tibor Gergely, marketingmenedzseri pozícióját 2007. augusztus 1-jétől pedig Hegyi Ferenc tölti be.
Az új igazgató elsősorban a dinamikus értékesítési stratégián alapuló, a klasszikus és az alternatív értékesítési csatornák ötvözésében, a külső és a belső keresztértékesítési folyamatok erősítésében, illetve stratégiai kapcsolatokban rejlő marketinglehetőségek kiaknázásban látja a további növekedés kulcsát.
A pozíciót eddig betöltő Sátor Csaba vezérigazgató-helyettesként a továbbiakban a vállalat operatív működésének irányításáért felelős.
Horváth Tibor kereskedelmi és marketingigazgató 1999 és 2002 között Borsod-Abaúj-Zemplén Megyében látott el jegyzői, majd körjegyzői feladatokat. 2002-től a Citibank ZRt.-nél értékesítési menedzser, portfoliómenedzser, majd ügyfélmendzser, 2004-től értékesítési vezető, majd regionális értékesítési vezető, 2007-től pedig értékesítési igazgatóhelyettes. 2007 szeptemberétől az Interware kereskedelmi és marketing igazgatója. Jogi diplomája van, közgazdasági tanulmányokat folytat.
Hegyi Ferenc marketingmenedzser 2000-től a mai nevén PrintXBudavár Zrt. értékesítési menedzsere, majd 2004-től a kereskedelmi igazgatója volt, illetve a Superbrands Magyarország és CoolBrands projektvezetője. 2007-ben a Multireklám Zrt. egyedi média divíziójának ügyfélkapcsolati főmunkatársa. 2007 augusztusától az Interware Zrt. marketingmenedzsere. Közgazdász diplomával és rendszerinformatikusi végzettséggel rendelkezik.
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A MOL nyerte a funkcionális átalakítás nagydíját az SAP Quality Awards versenyen
Az üzleti transzformáció a folyamatosan változó környezetben elengedhetetlen. Az SAP éppen ezért immár tizennegyedik alkalommal díjazza azokat az üzleti átalakítást megvalósító vállalatokat, amelyek élen járnak a változásban, és jó példaként szolgálnak a sikeres bevezetésben. Az SAP Quality Awards egyik nagydíját idén a magyar MOL nyerte el.
K&H: ismét a legjobb digitális bank Magyarországon
A K&H Csoport az egymást követő második évben, 2024-ben is elnyerte a neves brit pénzügyi szaklap, a Global Banking and Finance Review „Legjobb Digitális Bank Magyarországon” díját. Az indoklásban a K&H innovatív digitális pénzügyek terén játszott úttörő szerepét emelték ki, különös tekintettel a világszínvonalú és könnyen kezelhető mobilbankra, valamint a hozzá kapcsolódó, a szektorban itthon elsőként beszédhanggal is és magyarul kommunikáló digitális pénzügyi asszisztensre, Kate-re.
Az AI kutatja a kritikus ásványkincseket is
Közel 1 millió amerikai dollárral zárta az újabb befektetési körét a Beholder. Ennek köszönhetően lett az AI-alapú, kritikus ásványkincsek feltárásában élenjáró ukrán startup finanszírozója az EIT InnoEnergy, a Rockstart Energy és az STRT. A friss források bevonásával a vállalat felgyorsíthatja a kutatómunkáját és a mesterséges intelligencia-eszközeire alapozva segítheti a zöld energiaátmenethez szükséges kritikus nyersanyagok kitermelését.
K&H: négy lépésben a planetáris szuperintelligencia felé
Az emberi gondolkodáshoz hasonlóan működő gépi intelligencia megjelenését szakértők még igen távoli lehetőségként értékelik. Ugyanakkor az MI fejlődése gyorsuló ütemben zajlik. A valódi kérdés nem az, hogy mikorra válik valósággá ‒ hiszen itt van velünk, a mindennapok része. Sokkal inkább úgy kell feltenni a kérdést, hogy milyen fázisokon keresztül alakul ki, és a végén mit hozunk ki belőle mi, emberek – mondja Németh Balázs, a K&H innovációs vezetője.
Copilot for Microsoft 365 már magyarul is
A Microsoft bejelentése szerint 16 újabb nyelvvel gyarapodott azon nyelvek száma, amelyeket a vállalat generatív mesterséges intelligenciára alapuló alkalmazása, a Copilot for Microsoft 365 támogat mind az üzleti, mind pedig az egyéni felhasználók esetében. A magyar is ezek között van.