Bombasiker a Halo 3
A Microsoft saját prognózisa 140 millió dolláros forgalmat jósolt az első napra, miközben az előd Halo 2 iránt 125 millió dolláros kereslet mutatkozott annak idején az első 24 órában. Érdemes persze megjegyezni, hogy a példányszámot tekintve a különbség már csak alig százezer darab az új epizód javára, azaz 2,5 millió a Halo 2 első napi 2,4 milliójával szemben. Ami azonban a vállalat számára még fontosabb, az az, hogy a kiskereskedők szerint az új játék hatására az Xbox 360 iránt is nagyjából megduplázódott a kereslet az első héten. Márpedig ez kulcskérdés, hiszen az óriáscégnek két év alatt még nem sikerült nyereséget kihoznia a játékkonzolból. Az Xbox Live online szolgáltatás viszont már eddig is sikeresnek bizonyult, most pedig a forgalmazás első 20 órájában több mint egy-millióan léptek föl az oldalra, harmaduk csak azért, hogy Halo 3-at játsszon, ez pedig abszolút látogatottsági rekord a portál történetében. Az Xbox Live-on az első napon összesen 3,6 millió; az első hét folyamán pedig 40 millió órát játszottak az új Halo 3 játékkal.
Az Xbox 360-hoz fejlesztett Halo 3 alapváltozata 60 dollárba (nálunk kb. 16 ezer forintba), a Limited Edition verzió 70 dollárba, míg a Master Chief sisakot is tartalmazó Legendary Eition 130 dollárba kerül a tengerentúlon. Elemzők az eddigi adatok alapján legalább ötmilliós eladásokkal számolnak az év végéig.
Fogyasztói elektronika ROVAT TOVÁBBI HÍREI
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Elektromobilitás: több mint egymillió töltőállomáshoz kínál hozzáférést a Bosch világszerte
Az elektromos autónk gyors, kényelmes és – ami a legfontosabb – bárhol rendelkezésre álló töltése: az elektromos autók vezetői számára világszerte mindez gyakran sokkal inkább vágy, mint valóság. A hatótáv és a költségek mellett a töltés az e-autósok egyik legfőbb gondja, ahogy az a Német Energia- és Vízgazdálkodási Szövetség (BDEW) tanulmányából is kiderül.
A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association
A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.
Kávét rendel majd az LG autós asszisztense, ha fáradt a sofőr
Az LG Electronics (LG) bemutatta a fejlett autóipari technológiai koncepciókat felvonultató Mobility Labworks sorozat legújabb tagját, a jövő önvezető autóiba szánt Digital Cockpit gamma elnevezésű megoldást. Az alfa és beta modellek tavalyi debütálása után ez a harmadik az innovatív digitális interfészek sorozatában, amelyek izgalmas bepillantást nyújtanak a mobilitás jövőjébe.
Mesterséges intelligenciával felszerelt mosodai megoldásokat mutatott be az LG
Az LG Electronics (LG) a Frankfurtban megrendezett Texcare nemzetközi kereskedelmi mosodai és textilápolási kiállításon mutatta be PROFESSIONAL LAUNDRY termékcsaládját. Az energiahatékonyságot előtérbe helyező új termékcsaládban számos nagy kapacitású megoldás, például 30 kg kapacitású mosó- és szárítógépek és egy 25 kg-os maximális mosási és 16 kg-os szárítási kapacitású hőszivattyús mosó-szárítógép is helyet kapott. A PROFESSIONAL LAUNDRY termékcsalád bevezetésével az LG célja, hogy mind Európában, mind pedig világszerte megerősítse pozícióját a kereskedelmi ruhatisztítási megoldások piacán.