Újabb ügyfél választotta a Novell ZENworks Asset Management megoldását
A világszerte több mint 100 telephelyen 10 000 alkalmazottat foglalkoztató piacvezető vállalat, a JohnsonDiversey a Novell megoldásait választotta tárgyi eszközeinek, hálózati hozzáféréseinek és adatainak biztonságos kezeléséhez és felügyeletéhez. A JohnsonDiversey a Novell megoldásaival a tárgyi eszközök és a felhasználói személyazonosságok központi kezelése mellett a felügyeleti költségek csökkentését és a szabályozásoknak való megfelelést is megvalósítja. Az informatikai költségek csökkentése érdekében vált szükségessé a központosított munkaállomás-felügyelet. A 3,3 milliárd dolláros éves árbevétellel rendelkező vállalat több mint 140 országban van jelen, ezért konzisztens személyazonosság-kezelési megoldásra is szüksége volt a világ több pontján dolgozó alkalmazottainak összefogásához.
A JohnsonDiversey a világ egyik vezető szállítója az intézményi és ipari piacra szánt tisztítási és higiéniás megoldásoknak, ügyfelei a vendéglátás, az étkeztetés, a kiskereskedelem, az egészségügy, az élelmiszeripar, valamint az épülettisztítás területén tevékenykednek. A globális kereskedelmi hálózattal rendelkező JohnsonDiversey korábban számos különálló felhasználói adatbázist tartalmazó alkalmazást futtatott, így az informatikai személyzetnek nehéz volt biztosítania az adatok pontosságát és a felhasználói azonosítók kiosztását. A vállalat számos telephelyén nem rendelkezik informatikai személyzettel, akik elvégeznék az alkalmazások kiosztását és a munkaállomások rendszeres karbantartását, ezért a vállalatnak eddig CD-ket kellett küldenie minden irodába, és helyi informatikai alvállalkozókkal kellett megoldania az egyes munkaállomások kezelését. Ez magas felügyeleti költségeket okozott.
A JohnsonDiversey a Novell ZENworks segítségével biztosítja, hogy a különböző alkalmazások és azok frissítései hetek, illetve hónapok helyett csupán napok alatt, központi módon jussanak el az alkalmazottakhoz. A ZENworks használata a korábbinál magasabb szintű biztonságot kínál a vállalat számára, mivel minden eddiginél gyorsabban biztosítja a kulcsfontosságú Microsoft Windows-frissítésekhez való hozzáférést. A vállalat központosított informatikai támogatása a Novell ZENworks távoli felügyeleti szolgáltatásainak segítségével szinte azonnal megoldja a felhasználók műszaki problémait azok helyétől függetlenül. A ZENworks Asset Management segítségével pedig nyomon követhetők és hatékonyabban felügyelhetők a vállalat munkaállomásai.
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.