CODA: új költségelszámolás-menedzsment szoftver
A CODA bejelentette legújabb szoftveres alkalmazása, a CODA 2control Expenses megjelenését. A szoftver bármely pénzügyi vagy ERP rendszerhez hozzákapcsolható, és képes standardizálni, illetve automatizálni a költségelszámolásokhoz kapcsolódó folyamatokat, időt és pénzt takarítva meg az ezek feldolgozásához, adminisztrációjához és auditálásához kapcsolódó feladatok elvégzése során.
Az egyéni költségelszámolások feldolgozása a napi adminisztrációs munka elkerülhetetlen részét képezi, amely sok befektetett időt és energiát emészt fel anélkül, hogy a vállalat számára értéket teremtene. A CODA szoftvere segít a költségelszámolásokhoz kapcsolódó műveletek automatizálásában. A CODA testreszabható költség-elszámolási szabályokat épített be a szoftverbe, amelyek biztosítják a vállalati üzletpolitikának való megfelelést és a biztonságosabb működést, kiváltva a számos vállalat esetében még mindig jelen lévő időigényes manuális műveleteket.
Az Aberdeen Group által 2007 márciusában, 377 vállalat bevonásával elvégzett költségmenedzsment kutatás eredményei kimutatták, hogy a költségadminisztrációt manuálisan végző vállalatok számára a folyamatot automatizálókhoz képest kétszer annyiba (azaz esetenként 15 fontba, kb. 5°400 Ft-ba) kerül az egyes igények feldolgozása. Ha egy vállalat havonta 5°000 költség elszámolást hajt végre, körülbelül 8 fontot (kb. 2°900 Ft) spórol meg elszámolásonként a feldolgozási folyamat automatizálásával. Ez ebben az esetben 480°000 font (ez forintra átszámítva közel 173 millió Ft) megtakarítást jelent évente. Ennek értelmében a CODA 2control Expenses-re fordított befektetés akár hat hét alatt megtérül.
Ez az új, egyedülálló termék egyszerű hozzáférést biztosít bármely alkalmazott számára, így a vállalati költségpolitikának megfelelően tudják előkészíteni és benyújtani költségelszámolásaikat. A vállalat fontosabb költség-elszámolási szabályait már beépítve tartalmazó elektronikus formátumú igénylőlapok felgyorsítják a folyamatokat és csökkentik a hibalehetőségeket. A kitöltött igénylőlapok közvetlenül a megfelelő jóváhagyó személyhez kerülnek, aki a CODA beépített Workflow (Munkafolyamat-irányítási) alkalmazásán keresztül kérhet további lépéseket a felhasználótól a jóváhagyási folyamat során. Amikor az igénylőlap jóváhagyásra kerül, az eljárással kapcsolatos részletek automatikusan a vállalati pénzügyi-számviteli rendszerbe is feladhatók, és így központilag archiválhatók, teljes auditálhatóságot biztosítva.
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.