IFS Applications Oroszország vezető MRO központjánál
Az IFS, a globális ERP-megoldásszállító bejelentette, hogy a VARZ-400 IFS Applications-t választott kritikus üzleti folyamatai kezelésére.
A VARZ-400 karbantartó javító és felülvizsgáló központ a Vnukovo Nemzetközi Repülőteret üzemeltető vállalat része. A központ orosz és nemzetközi tanúsítvánnyal egyaránt rendelkezik repülőgépek, repülőgép hajtóművek, rendszerek, alkatrészek javítására, valamint karbantartására vonatkozóan. Átépítéseket, korszerűsítéseket, valamint projekt menedzsmentet szintén vállal a központ.
Alexey Chernyshov, a VARZ-400 igazgatója elmondta – „az eszközökre, illetve a kintlevőségekre vonatkozó megbízható adatokon alapuló vezetés megkérdőjelezhetetlen versenyelőnyt biztosít. Extra igényeket támasztunk IT-rendszerünkkel kapcsolatban, melynek lehetővé kell tennie a repülőgépek légialkalmassága, valamint az alkatrészek és hajtóművek követését az alatt az idő alatt, amíg azokat központunk szervizeli.”
A felsővezetés különféle IT-megoldásokat vizsgált, köztük az IFS Applications-t, az SAP R/3-at, az IBM MRO szoftverét, valamint az orosz Ikar és InfoSoft rendszereket. Igor Saenko a VARZ-400 informatikai igazgatója szerint „A kiválasztás fő kritériumai között a széles körű funkcionalitás, az egyszerű bevezethetőség, valamint a légiipari tapasztalatok szerepeltek. Az IFS Applications valamennyi kritikus kérdésben meggyőzőnek bizonyult.”
„Az IFS iparági tapasztalata meggyőző volt” – tette hozzá Saenko. „A világ vezető repülőgép és hadiipari gyártói választották az IFS Applications-t. A nemzetközi elemzők szerint pedig az IFS vezető szállító a légiipari vállalatirányítási rendszerek vonatkozásában. A VARZ-400 a legnagyobb ilyen típusú szervezet Oroszországban, története több mint 65 évre nyúlik vissza. Egy komplex vállalatirányítási rendszer erőteljes eszköz a hatékony és stratégiai szemléletű menedzsment számára – lehetővé téve számunkra új, magasabb szintű üzleti célok elérését.”
Leonid Viktorov, az IFS oroszországi és FÁK tagállamokbeli működéséért felelős igazgatója a szerződéssel kapcsolatban hangsúlyozta, hogy a légi- és hadiipar az IFS egyik stratégiai piaci területe. „Az IFS olyan nemzetközi légi- és hadiipari tanácsadói csapattal rendelkezik, mely figyelemre méltó tapasztalattal bír az iparágban. Ezen kívül más stratégiai iparágakhoz hasonlóan a légi- és hadiipar területén is létrehozott az IFS egy olyan testületet, melynek célja, hogy támogassa az új, egyre szigorúbb követelményeknek való megfelelést. A testület tagságát az IFS polgári repülés területén tevékenykedő ügyfeleinek vezető specialistái, független szakértők, valamint IFS szakemberek alkotják. Az IFS helyi leányvállalata saját polgári repüléssel foglalkozó csapattal is rendelkezik, mely együttműködik a nemzetközi légi- és hadiipari szakértőkkel.”
Az IFS légi- és hadiipari ügyfelei közé tartoznak a brit és a norvég fegyveres erők, valamint az Egyesült Államok védelmi szervezetei. A polgári légi közlekedés MRO felhasználói többek között a Finnair, a Bristow Helicopters, az Aero-Dienst GmbH, a Hawker Pacific és a Jet Turbine Services. Az IFS olyan OEM cégeknek is biztosít megoldásokat, mint a General Dynamics, a Lockheed Martin, a Eurofighter konzorcium, a BAE SYSTEMS, a Saab és a GE Transportation.
Kapcsolódó cikkek
- Az IFS továbbra is jó úton halad
- Már itthon is elérhető az IFS Applications 7.5
- Integrált megoldás a gépjárműgyártóknak
- Kezdetét vette az SAP Tihany '07, a cég idén tízéves konferenciája
- ERP-be ágyazott Google-stílusú keresőt kínál az IFS
- Építőipari kiegészítő ERP a HostLogic-tól
- Az Accenture-t építi a Vodafone integrált vállalatirányítási rendszerét
- Termelésirányítás Pályázati forrásból
- 6 ország, 90 cég: XAPT szerződés Microsoft Dynamics AX-re
- Számadó újdonságok: virtuális könyvelő és menedzsmentrendszerek
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.