Az amerikai felnőttek közel 80 százaléka internetezik
Az amerikai felnőttek közel 80 százaléka, 178 millió ember rendszeresen internetezik - derült ki a Harris Poll cég friss felméréséből. Az Egyesült Államok felnőtt lakosságának internetező szegmense hetente átlagosan 11 órát szörfözik a világhálón.
Mint Regina Corso, a Harris Poll igazgatója elmondta, az internetező felnőttek aránya 2000 óta folyamatosan növekszik. Hét éve még csak 57 százalék lépett az elektronikus világsztrádára, tavaly már 77 százalék. Az első ilyen jellegű felmérést a Harris Interactive piackutató cég végezte 1995-ben: akkor még csak a felnőttek 9 százaléka, vagyis mintegy 17,5 millió ember internezett. Az amerikaiak döntően otthon és munkahelyükön kapcsolódnak a világhálóra, de a válaszolók csaknem egyharmada más helyet keres.
Regina Corso szerint csak idő kérdése, és az internetező lakosság aránya eléri a 100 százalékot. Megemlítette, hogy az internetezők 9 százaléka 65 éves vagy idősebb, s ez az arány nem sokkal marad el ennek a korcsoportnak a társadalombeli 16 százalékos arányától.
A Harris Poll vezetője szerint a fő kérdés hamarosan már nem az lesz, hogy a lakosság mekkora hányada internetezik, hanem hogy hányan használnak ehhez valamilyen kézi készüléket a hagyományos laptop vagy asztali számítógép helyett.
Kapcsolódó cikkek
- Új felsőoktatási tankönyv az információs társadalomról
- Megújult az INFINIT
- Morális problémák a virtuális világok körül
- Silvernet az ezüstkorúaknak
- 150 ezer Classmate PC laptopot adott el Líbiának az Intel és a MS
- Már 200 dollár a "százdolláros" laptop, Uruguay az első hivatalos megrendelő
- A Microsoft küldöttségét fogadták a román informatikai tárca vezetői
- Az új technológiák új piaci lehetőségeket jelentenek
- Távmunkaházat adtak át Örkényben
- Digitális világkönyvtár
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Siemens Xcelerator: az Eplan és a Siemens zökkenőmentes adatátvitelt tesz lehetővé a gépgyártásban
A Siemens és az Eplan hatékonyabbá teszi a tervezési és gyártási folyamatokat a gépeket és gyártósorokat építő ügyfeleik számára.
A Z-generáció tudja milyen munkahelyet szeretne
Az önérvényesítés, a munkahelyi környezet, az anyagiak, a társas kapcsolatok, valamint a kreativitás, illetve a szellemi ösztönzők azok a legfőbb munkaértékek, amelyek a STEM pályára lépő Z-generációs fiatalok számára meghatározóak a leendő munkahelyük kiválasztásában és az ottani megmaradásukban – derül ki a Becsei Lilla pályaorientációs szakember friss, országos, reprezentatív kutatásából, amit az Együtt a Jövő Mérnökei Szövetséggel együttműködésben készített el a 12. osztályos magyar tanulók körében.
Az LG 2025-ös QNED evo termékcsaládja jelentős technológiai fejlődésen ment át
Az LG Electronics (LG) bemutatja a megújult, 2025-ös QNED evo termékcsaládját egy újonnan szabadalmaztatott, széles színskálát biztosító technológiával. A készülékek valódi 4K felbontású képet és akár 144 Hz*-es képfrissítési rátát tesznek lehetővé vezeték nélküli kapcsolódással, ultraalacsony késleltetéssel. Emellett a széria tagjai továbbfejlesztett mesterséges intelligencia alapú kép- és hangfeldolgozást, és személyre szabhatóságot biztosítanak a webOS 25-ön keresztül.