Vírusos reklámok a DoubleClick rendszerében
A DoubleClick hirdetései között a napokban felbukkant egy olyan banner is, amelynek célja nem egy bizonyos termék vagy szolgáltatás népszerűsítése volt, hanem az internetezők számítógépeinek a megfertőzése. Rákattintván a szóban forgó reklámra, a WinFixer nevű kártevő egyik variánsa települt fel a PC-re, és hibaüzeneteket jelenített meg a képernyőn. A vírusírók megpróbálták elhitetni a felhasználókkal, hogy számítógépük fertőzött, és egy állítólagos, a problémát orvosoló biztonsági szoftver megvásárlására ösztönözték gyanútlan áldozataikat. A DoubleClick vírusos bannerjei számos nagy látogatottságú, megbízható webhelynek hitt portálon bukkantak fel, így például megjelentek azok a CNN honlapján is.
A vírusírók nagy előszeretettel próbálják meg becsempészni kártevőiket a nagy reklámkiszolgáló cégek hirdetései rendszereibe, mivel így széles rétegekhez tudják eljuttatni kártékony programjaikat.
Kapcsolódó cikkek
- Telindus TeleGuard: VoIP telefonok védelme
- Microsoft-köntösbe öltözött trójai terjed
- Hatvan évet kaphat egy zombihálózat gazdája
- YouTube-videónak álcázott trójai terjed
- Biztonságtechnikai szakértő lopott adatokat
- Minősített vállalati rendszerfejlesztők
- A vírusirtó sem mindig elég
- Két árva frissítés a Microsoft novemberi csomagjában
- Már 24 javítást készítettek a Mac Leopardhoz
- Symantec: Vontu-akvizíció 350 millió dollárért
IT ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Prémium gaming élmény a felhasználóknak
A 48,9" hüvelykes (124,3 cm) Philips Evnia 49M2C8900L gaming monitor tele van erőteljes funkciókkal: QD-OLED panel, 32:9 SuperWide kijelző, 5120x1440 felbontás, 144 Hz, Ambiglow és DTS hangzás teszik a kiváló minőségű Evnia 8000 sorozat új tagját igazán figyelemfelkeltővé.
A pénzügyi bűnözés jövője: miért kulcsfontosságú az információ-vezérelt kockázatkezelés?
Az utóbbi időben a pénzügyi bűnözés elleni küzdelem jövőbeli keretrendszerének alapjaként, az információ-vezérelt kockázatkezelés kiemelten fontossá vált. A hagyományos kockázatkezelési módszerek elavultak, nem megfelelő eredményt hoznak és így komoly kockázatokat jelentenek a szervezeteknek – állapítja meg a Deloitte friss tanulmánya.
Érkeznek az Arctis Nova termékcsalád legújabb tagjai
A SteelSeries, az úttörő Arctis Nova headsetsorozat megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, és a gaming- és esport-perifériák világelső gyártója kibővítette az Arctis Nova termékcsaládot az Arctis Nova 5 sorozatú headsetek és a Nova 5 Companion App bevezetésével.
Az AGON by AOC bővíti az új G4 gaming termékcsaládot
Az AGON by AOC – a világ egyik vezető gaming monitor* és IT-kiegészítő márkája – bemutatja a G4 sorozat legújabb tagjait az elismert AOC GAMING portfólióból, a 23,8 hüvelykes (60,5 cm) 24G4XE és a 27 hüvelykes (68,6 cm) 27G4XE modelleket. Az idén bemutatott, formabontó, lopakodó repülőgépek által inspirált dizájnnal rendelkező új G4 sorozat, a 24G4X és 27G4X állítható magasságú Full HD modellekkel, valamint a QHD Q27G4X modellel, már elérhető a piacon.
NIS2 visszaszámlálás: Másfél hónapjuk van a vállalatoknak a NIS2 nyilvántartásba vételre
A NIS2 direktíva számos követelményt fogalmaz meg az EU-tagállamok kiber- és információbiztonságára vonatkozóan. Magyarországon a „2023. évi XXIII. törvény a kiberbiztonsági tanúsításról és a kiberbiztonsági felügyeletről”, azaz a „Kibertan-törvény” implementálja a direktíva rendelkezéseit, melynek értelmében az érintett vállalatoknak 2024. június 30-ig regisztrálniuk kell magukat a Szabályozott Tevékenységek Felügyeleti Hatósága (SZTFH) által kijelölt online felületen.