Költségcsökkentés és hatékonyságnövelés új vékonykliens-rendszerekkel
Mi a vékonykliens? Miért az Igel? Mi a történetük? Mitől költségcsökkentő? Hogyan hatékonyságnövelő? Milyen alkalmazási területekre? Mennyi idő alatt térül meg? Mennyi az elavulási ideje? Milyenek az új racionalizálási lehetőségei? Milyen új fejlődési utakat adhat a cégeknek, vállalakozásoknak, non profit, például közigazgatási szervezeteknek?
Ilyen és hasonló kérdésekre próbál meg korszerű válaszokat a konferencia, amelyre korlátozott számban költségmentesen lehet jelentkezni a www.igel.hu weboldalán.
- Vékony kliens technológia, a 21. század új költséghatékony megoldása költségcsökkentésre és hatékonyságnövelésre mindenfajta számítógépeket használó üzleti vagy nonprofit területen.
- Alkalmazásukkal a számítógépes munkaállomások amortizációs és üzemeltetési költségei lecsökkennek, egy-két éven belül megtérülnek, de az új architektúrákban rejlő előnyök is új fejlődést adnak a cégeknek.
- Az Igel vékonykliens használata elsősorban azon vállalatok és intézmények számára előnyös, ahol az adatbiztonság és a vírusok elleni védelem kiemelten fontos, vagy olyan környezetben, amelyeknél a felhasználók száma meghaladja a számítógépes munkaállomások számát, például: egészségügyi alkalmazási területek, közigazgatás, államigazgatás, törvényhozás, bank és biztosítás, Call-Center alkalmazások, nyilvános elérési pontok, internet kávézók, oktató termek, kollégiumi géptermek…
Időpont: 2007. november 29. csütörtök, 9-14 h – 9-12 h előadások 12-14 h korlátlan fogyasztásos grillebéd, beszélgetések
Tematika: Igel Vékonykliens Workshop – Bemutató előadásokkal, esettanulmányokkal, teszteléssel
Helyszín: Trófea Grill Étterem Újbuda – Budapest legújabb és legnagyobb Trófea étterme
Cím: 1117 Budapest, Hauszmann Alajos utca 6/b – Hauszmann Alajos és Szerémi út Sarok
Kapcsolódó cikkek
- Ismét ingyenes információbiztonsági szakmai fórum
- Szakmai fórumok a globálisan tevékenykedő vállalatok számára
- Gyurcsány támogatná az informatikai ipart
- Ügyfélközpontúság - BEA platformon
- Információs Társadalom Szakmai Napok 2002
- Aktív adatvédelem - Az "etikus hackelés" módszerei
- Édes-keserű terhek
- Gartner-Icon szakmai nap
- Montana szakmai nap - új szolgáltatáscsomagok
- Szakmai fórum az információvédelem menedzseléséről
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.