OKI a Corvinus Egyetemen
Az új műhely a Corvinus „Sóház” becenevű épületének első emeletén kapott helyet. Mogyorósi János, az egyetem informatikai szolgáltató központjának vezetője szerint az OKI által felszerelt labor egyszerre 19 hallgatót - de elméletileg akár 18 ezret - szolgálhat ki, mivel „nyitott műhelyként” bármelyik hallgató használhatja az ottani erőforrásokat. Jelenleg az informatikai laborok 88%-os kihasználtsággal működnek az intézményben, heti hat napon, napi 14 órában. A hallgatók és az egyetem munkatársainak elvárása, hogy az OKI által felajánlott eszközök gyakorlatilag elnyűhetetlenek legyenek. A nagy teljesítmény, a megbízhatóság, a gyorsaság és a flexibilitás egyaránt kritikus a labor problémamentes üzemeltetéséhez. Érdi-Krausz Gábor, az OKI Systems Magyarország Kft. ügyvezető igazgatója az átadással kapcsolatban azt hangsúlyozta, hogy az OKI magyarországi leányvállalata számára rendkívül fontos a tehetséges fiatalok támogatása. A Corvinus egyetemen folyó színvonalas képzéshez elengedhetetlen a legmodernebb számítástechnikai géppark kialakítása és folyamatos működtetése. Ehhez járult hozzá az OKI az új labor felszerelésével. A teremben a japán cégnek 15 darab 19 hüvelyk képátmérőjű LCD-monitorját, valamint két darab B6300n típusú nagy teljesítményű mono nyomtatóját helyezték el.
Kapcsolódó cikkek
- Linux-képzéseket indít az Oracle University
- Magyar Bálint: az interaktív tábla ablak a világra
- Nintendoval tanulnak angolul a japán gyerekek
- Intelligens Iskola programra pályázhatnak hamarosan az intézmények
- Sybase: SAUC konferencia Magyarországon
- Oracle Junior képzés elhelyezkedési lehetőséggel
- Munkahelyteremtés: Program, térkép, oktatás
- Új tagokkal és ösztöndíj-lehetőségekkel bővült az Észak-magyarországi Informatikai Klaszter kezdeményezés
- Indul a "Szabadsuli" online pénzügyi előadás-sorozat
- I. Digitális Esélyegyenlőség konferencia
Infotársadalom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.
Térképen is kereshető kultúrprogramokat kínál a megújult Port
Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a kultúra iránt érdeklődők igényeit.
Újabb újítás az eMAG-nál: mostantól még egyszerűbb és gyorsabb részletre vásárolni
Jelentős fejlesztést aktivált a napokban az eMAG, amely révén még kényelmesebb és egyszerűbb lesz az online rendelések áruhitel általi, részletekben történő fizetése. Az OTP Bank csatlakozásával mostantól az eMAG összes pénzügyi szolgáltató partnerének (így a Magyar Cetelem és a Cofidis) áruhitel-konstrukciói elérhetők az eMAG által forgalmazott termékek mellett több ezer magyar Marketplace partner termékeihez is.
A gyermekeket is megszólította az Internet Hotline őszi kampánya
Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az intenzív médiajelenlétnek köszönhetően októberben jelentősen megnövekedett a hotline-hoz fordulók száma, minden jel szerint célba ért tehát a kampány fő üzenete: merj segítséget kérni, van hová fordulni online bántalmazás esetén.