Új elnök és új vezérigazgató az Antenna Hungáriánál
2008. január 1-jétől László Géza jelenlegi vezérigazgató tölti be az Antenna Hungária igazgatóságának elnöki posztját, ezen a poszton Michel Combes-t, a TDF elnök-vezérigazgatóját váltja. A francia TDF képviselője, Jean-Francois Fenech, jelenlegi vezérigazgató-helyettes lesz az AH vezérigazgatója.
A változást László Géza maga kezdeményezte, aki 1999 februárjától tölti be a vezérigazgatói pozíciót, 1998 szeptemberétől 2002 júliusáig pedig az igazgatóság elnöke is volt. László Géza az igazgatóság elnökeként továbbra is jelentős szerepet fog betölteni az Antenna Hungária jövőjének irányításában. A vezérigazgató munkáját a stratégiai-szabályozási, a nagy ügyfelekkel való kapcsolattartás, valamint a PR területein fogja segíteni, továbbá piaci és régiós ismereteivel fogja támogatni a TDF további nemzetközi terjeszkedését.
Jean-Francois Fenech 2007 szeptembere óta dolgozik az Antenna Hungáriánál, ezt megelőzően 2004-től 2007 szeptemberéig a TDF nemzetközi igazgatójaként a nemzetközi terjeszkedésért felelt. 2001-től 2006-ig a TDF leányvállalatainak fejlesztéseit felügyelte, 1999-től 2001-ig pedig a spanyolországi leányvállalat, az Axión ügyvezető igazgatói posztját töltötte be. Az észt leányvállalat, a Levira, valamint az Axión igazgatósági tagja.
Kapcsolódó cikkek
- Távozik az Ericsson-elnök
- Stewart Oldroyd lett az SAP Hungary ügyvezető igazgatója
- Új vezető az Allied Telesis-nél
- Uj CEO az Adobe-nál
- Leváltották a Time Warner vezérigazgatóját
- Új marketing és kommunikációs igazgató az Ericssonnál
- A Grepton technológiai igazgatója Microsoft MVP címet kapott
- Az eBay elégedetlen a Skype teljesítményével
- Google alelnök az EMEA régióban
- Új retail menedzser az Acernél
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Indul a Hello Cleantech 3.0: a magyar startupok számára is kitörést biztosít a program
A rendkívül sikeres, eddig közel 300 úttörő megoldást és 50 iparági vezetőt összehozó, Hello Cleantech program harmadik alkalommal is elindult idén novemberben. Már fogadják az európai tiszta energetikai megoldásokat bemutató pályázatokat szerte Európából, ezen belül Magyarországról is. A 2024-es EIT InnoEnergy által indított program egyedülálló hidat képez az innovatív startupok és iparági vezetők között. A résztvevők amellett, hogy szakmai támogatásban részesülhetnek üzlet- és technológiafejlesztési területen, finanszírozáshoz juthatnak és hozzáférhetnek a vezető kockázati tőkealapokhoz.
Az adózás területén is új korszakot hoz a mesterséges intelligencia
Jelentősen átalakíthatja az adó- és pénzügyi osztályok működését a generatív mesterséges intelligencia (GenAI) — derül ki az EY 1600 pénzügyi igazgató és adószakértő megkérdezésével készült nemzetközi kutatásából. Az új technológia fokozza a hatékonyságot a válaszadók többsége szerint, de nem számítanak arra, hogy elveszi az állásokat a szakemberektől.
A magyar vásárlók egyre tudatosabbak az online térben: a Pepita.hu kutatása
A Pepita.hu legfrissebb felmérése szerint a magyar online vásárlók egyre tudatosabban óvják személyes adataikat, és törekednek a biztonságos fizetési megoldások alkalmazására. Az ünnepi időszak küszöbén végzett felmérés eredményei rámutattak, hogy a vásárlók fele rendszeresen használ utánvétet, és sokan részesítik előnyben az olyan biztonsági megoldásokat, mint a kétlépcsős azonosítás vagy a megbízható piacterek. Az eredmények azt mutatják, hogy a magyarok bizalma nő az online vásárlás iránt, és az adatvédelem fontossága egyre szélesebb körben ismert.
Új üzlet és vállalatoknak szánt, prémium szolgáltatás az iCentre-nél
Az iCentre megnyitotta új üzletét Óbuda első számú bevásárlóközpontjában. Az eseményen a cég új iCentreCare szolgáltatásának részleteit is ismertette, amely segítségével a vállalatok egyszerűen és hatékonyan kezelhetik Apple eszközeiket, és maximálisan kihasználhatják azok előnyeit az üzleti működésük során.
Felújított műszaki cikkek a fókuszban a Vatera idei Black Weeksén
A Vateránál a fekete péntek nem a mértéktelen költésről szól, a bizonytalan gazdasági helyzethez igazodóan a piactér idén november 15. és december 1. között olyan speciális Black Weeks kampányt rendez, amelynek keretében felújított (refurbished) termékeket árusító partnerkereskedők több ezer felújított okostelefonja, laptopja mellett vaterás eladók termékei is elérhetők lesznek akciós áron.