T-Mobile-ra váltott az Audi
A T-Mobile International és a Volkswagen konszern között létrejött globális megállapodás részeként 2007 novemberétől a T-Mobile Magyarország az Audi Hungária Motor Kft. mobilszolgáltatója. A győri székhelyű vállalat – mely Magyarország egyik legjelentősebb árbevételt elérő cége és az ország egyik legnagyobb exportőre is egyben – 1800 előfizetésével bekerül a T-Mobile 10 legnagyobb vállalati ügyfele közé.
A vállalat és a mobilcég közötti együttműködés alapját az 1800 készülékből álló mobilflotta üzemeltetése, mobilinternet szolgáltatások nyújtása, valamint a gyár vezetékes mellékállomásaihoz tartozó, teljesen egyedi műszaki megoldású alközpont kiépítése képezi.
Az együttműködést kiegészítő dolgozói program keretében az Audi-munkatársak olyan T-Mobile SIM kártyákat vásárolhatnak családtagjaik részére, mellyel bevonhatják őket a csoporton belüli rendkívül kedvezményes hívás lehetőségébe.
Az új nagyvállalati ügyfél csatlakozásával nemcsak a T-Mobile nagyvállalati mobilpiacon betöltött vezető szerepe, hanem a győri régióban betöltött pozíciója is tovább erősödik. A stratégiai együttműködés az Audi beszállitói számára is közös partneri program lehetőségét kínálja. A T-Mobile az együttműködés keretében egyedi, innovatív és újszerű megoldások kiépítését vállalja.
Kapcsolódó cikkek
- Nemzetközi elismerés a Magyar Telekomnak
- Chek Point hazai képviselet
- 140 milliót fizet a Microsoft szabadalomsértés miatt
- Szibériában létesítene szerverparkot a Microsoft
- Arab tőkeinjekció a Sonynak
- Lenovo: új gyár Lengyelországban
- Új elnök és új vezérigazgató az Antenna Hungáriánál
- Egy gondolattal gyorsabban
- Az innováció, ami számít... - A Ricoh Global jövőképe
- A Philips 2,7 milliárd dollárt ajánl az amerikai Genlyte-ért
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Így parkolunk mi: hol és mennyit fizetnek a magyarok a várakozásért?
Országosan 720 forintot fizetnek átlagosan az autósok egy parkolásért, de 1000 forint alatt ritkán ússza meg az, aki Budapest belvárosában áll meg a járművével – derül ki a Simple mobilapplikáció statisztikájából. Több órát inkább a népszerű kirándulóhelyek és fürdők környékén várakoznak a magyar autósok, ezért vidéken a nyár számít kiemelt időszaknak parkolás szempontjából.
Karácsony korlátok nélkül
Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő sokféle gátat legtöbbször mi magunk teremtjük meg, és hogy tudatos igyekezettel ugyanolyan egyszerűen lebonthatjuk őket – sokszor éppen a hétköznapok innovációi által – mint amilyen észrevétlenül felépültek.
A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association
A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.
A HONOR Magic V3 és V2 a minimalista divat legjobb barátai
A telefon, a kulcsok, a laptop, a pénztárca, a tablet, az iratok és egyéb, a hétköznapi munkavégzéshez – sőt, létezéshez – szükséges holmik cipelése kimerítő lehet. Nem beszélve arról, hogy kihat a divatra is: elvégre olyan táskákra van szükségünk, amikbe ezek mind beleférnek. A táskaválasztás pedig öltözetünket is meghatározhatja.
Rejoy: Vitték a felújított telefonokat, mint a cukrot
A Rejoy november 17-ig tartó Black Fridayának első napján a magyar vásárlók több mint ezer darab felújított okostelefont, tabletet, laptopot és okosórát rendeltek meg. A mobilok közül a vásárlók az iPhone 12, 13 és 15-ös modellév felújított példányait keresik a leginkább, míg laptopból az M1 lapkával szerelt MacBook Air volt a legnépszerűbb. Utóbbi 199 990 forintos felújított példányait néhány óra alatt elkapkodták.