LG 'Shine Blended' globális kampány és weboldal

forrás Prim Online, 2007. december 9. 10:05

Az LG mobile most elindította új globális kampányoldalát a Black Label széria második tagjaként ismert LG Shine telefon különböző színű változatainak népszerűsítése céljából. A sorozat piacra kerülésével egyidejűleg mutatta be a cég ’Shine Blended’ névre keresztelt weboldalát, ahol a különböző színű készülékek között minden vásárló megtalálhatja a stílusának megfelelő változatot.

’Shine Blended’ kampány – Egyszerűen Shine

Az LG Shine színvariánsait bemutatva a ’Shine Blended’ kampányoldal gondoskodik róla, hogy minden egyes vásárló megtalálja az ízlésének legmegfelelőbb és a jellemvonásaihoz leginkább passzoló telefont. A ’Shine Blended’ metafora a felülmúlhatatlan vonzerőt fejezi ki, amelyet az Shine jellegzetességei és a rejtett tulajdonságai idéznek elő. Az LG Shine valódi fémből készült teste letisztult és stílusos megjelenést kölcsönöz a készüléknek, amely a funkcionalitás és a design tökéletes egyensúlyával érzelmileg is magával ragadja a vásárlót. A ’Shine Blended’ kampányoldal elénk varázsolja a Shine színvariánsok egyedi vonásait és esztétikus hatását.

Válassza ki kedvenc színét és ossza meg barátaival


A ’Shine Blended’ kampányoldalon megismerhetjük a színek által életre keltett különböző hangulati és érzelmi elemeket. Miután a kezdőoldalon begépeltük születésnapunkat hét ragyogó bolygó jelenik meg különböző asztrológiai jellemzésekkel. A saját bolygónk kiválasztása után megjelenő oldal egy LG Shine telefont mutat be, amely tökéletesen illik az asztrológiai jellemzésünkhöz. A ’planet board’-on üzenve megoszthatjuk történetünket másokkal is, például a héten azonos napon született emberekkel.

A weboldalon üdvözlőlap-küldő szolgáltatás is üzemel, így a látogatók színes háttérrel küldhetik el saját történetüket a barátaiknak. Az eddigieken kívül a színekhez kapcsolódó élmények és történetek egész sorát is élvezhetjük a weboldalon.

Az első LG Shine 2007 februári globális bemutatója óta a készülék számos dicsérő kritikát kapott és több mint 5 millió darab talált belőle gazdára ez év novemberéig. Az LG Shine egyenes úton halad előre, hogy az LG Chocolate telefon után a cég következő 10 milliós példányszámban elkelt készüléke legyen. Az LG Mobile lépésről lépésre vezette be Shine telefonját az egyes országokban, maximalizálva az értékesítési eredményeket 60 országban. És hogy egy kis plusszal kedveskedjen vásárlóinak, a cég csúszkamobil változatban is elérhetővé teszi Romantic Pink, Splendid Gold és Classic Titanium Black színeit, valamint kaphatóak lesznek még bar kivitelezésben a Gold, a Titanium Black és a Silver változatok is.

Kulcsszavak: website LG LG Electronics

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Gépek is rajthoz állnak a most induló Országos IT Megmérettetésen

2024. október 28. 18:06

Megnyitott a Vatera Galéria, a válogatott műtárgyak új platformja

2024. október 22. 15:25

Egy év alatt 45 milliárd forintot loptak el tőlünk a digitális bűnözők

2024. október 15. 16:51

Idén már ezernél is több résztvevőt várnak a Service Design Day-re

2024. október 7. 09:59