Csak Észak-Amerikában 6 millió Nintendo DS-t adtak el az idén
Ez azt jelenti, hogy az Egyesült Államokban és Kanadában 5 percenként adnak el egy DS-t. A fenti adatok alapján a Nintendo készüléke mintegy kétszer jobban fogy a térségben, mint a rivális Sony PSP. Globális szinten nagyjából 35 millió példányt értékesítettek a DS-ből a 2004-es start óta, szemben a PlayStation Portable 25 milliójával. A legnagyobb forgalmat november utolsó előtti hetében regisztrálták Észak-Amerikában; ekkor több mint 650 ezer DS-t adtak el hét nap alatt, ami abszolút rekordnak számít a Nintendo eddigi történetében.
A játékprogramok közül négy is meghaladta a kétmilliós forgalmazási példányszámot az Egyesült Államokban: ezek az új Super Mario Bros, a Mario Kart DS, a Pokemon Diamond, és a Super Mario 64 DS voltak. Ezzel a DS-játékok eladásai felülmúlták az összes többi utolsó generációs játékeszközét a régióban.
Kapcsolódó cikkek
- A Sony húz hasznot a Nintendo Wii-hiányból
- Nem enged a Nintendo a 249 dolláros Wii-ből
- Hiánycikk lesz karácsonykor a Wii
- Több Wii fogyott, mint Xbox 360 és PS3 együttesen
- Új Nintendo Wii perifériák az E3 kiállításon
- Digitális kamera a Nintendo DS-hez
- Wii Star Wars-játék fénykard-funkcióval
- Szabad a játékfejlesztés a Nintendo Wii-hez
- A Nintendo piaci tőkeértékben megelőzte a Sonyt
- Márciusban is a Wii vezet Amerikában
Fogyasztói elektronika ROVAT TOVÁBBI HÍREI
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Elektromobilitás: több mint egymillió töltőállomáshoz kínál hozzáférést a Bosch világszerte
Az elektromos autónk gyors, kényelmes és – ami a legfontosabb – bárhol rendelkezésre álló töltése: az elektromos autók vezetői számára világszerte mindez gyakran sokkal inkább vágy, mint valóság. A hatótáv és a költségek mellett a töltés az e-autósok egyik legfőbb gondja, ahogy az a Német Energia- és Vízgazdálkodási Szövetség (BDEW) tanulmányából is kiderül.
A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association
A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.
Kávét rendel majd az LG autós asszisztense, ha fáradt a sofőr
Az LG Electronics (LG) bemutatta a fejlett autóipari technológiai koncepciókat felvonultató Mobility Labworks sorozat legújabb tagját, a jövő önvezető autóiba szánt Digital Cockpit gamma elnevezésű megoldást. Az alfa és beta modellek tavalyi debütálása után ez a harmadik az innovatív digitális interfészek sorozatában, amelyek izgalmas bepillantást nyújtanak a mobilitás jövőjébe.
Mesterséges intelligenciával felszerelt mosodai megoldásokat mutatott be az LG
Az LG Electronics (LG) a Frankfurtban megrendezett Texcare nemzetközi kereskedelmi mosodai és textilápolási kiállításon mutatta be PROFESSIONAL LAUNDRY termékcsaládját. Az energiahatékonyságot előtérbe helyező új termékcsaládban számos nagy kapacitású megoldás, például 30 kg kapacitású mosó- és szárítógépek és egy 25 kg-os maximális mosási és 16 kg-os szárítási kapacitású hőszivattyús mosó-szárítógép is helyet kapott. A PROFESSIONAL LAUNDRY termékcsalád bevezetésével az LG célja, hogy mind Európában, mind pedig világszerte megerősítse pozícióját a kereskedelmi ruhatisztítási megoldások piacán.