Kettős kinevezés a Microsoft Magyarországnál
A Microsoft Magyarország ma bejelentette, hogy 2008. január 1-jétől Takács Péter, a Microsoft Magyarország kereskedelmi igazgatója tölti be a vállalat kelet-közép-európai régiójának kis- és középvállalati értékesítési igazgatói posztját. Feladata a Microsoft müncheni régióközpontjában a cég legdinamikusabban növekvő üzleti területén új értékesítési stratégiák kialakítása lesz. Utódjának ezzel egy időben a Microsoft Magyarország ügyvezetője Kali Istvánt nevezte ki; a jövő év elejétől ő látja el a vállalat kis-és középvállalati üzletágának igazgatói feladatait.
Az informatikus mérnöki diplomával rendelkező Takács Péter (37) 2001. márciusa óta tölti be a Microsoft Magyarország kereskedelmi igazgatói posztját. Jelentős szerepet játszott a Microsoft Business Solutions üzletág elindításában, amely a 2007-es évben a második legnagyobb piaci részesedéssel rendelkező ERP megoldás lett a hazai piacon. Nevéhez fűződik a szoftverbérleti konstrukció magyarországi meghonosítása, amelynek eredményeivel a Microsoft Magyarország világszinten is az egyik legsikeresebb leányvállalat lett. Irányítása alatt a kis- és középvállalati üzletág árbevétele négyszeresére növekedett.
A közgazdász és mérnöki diplomával rendelkező Kali István (37) 2000 májusában csatlakozott a Microsoft Magyarország csapatához. Két évig középvállalati account managerként dolgozott (Mid-Market Large Opportunity Manager), ezután nevezték ki a cég középvállalati üzletágvezetőjévé. 2006. júliusában, az OEM szervezet létrejöttével egy időben megbízatást kapott az önálló üzletág kiépítésére; ekkortól lett tagja a Microsoft Magyarország felsővezetői csapatának.
„Mindig büszkeséggel tölt el, ha kulcspozíciókat házon belül sikerül betöltenünk; külön sikerként értékeljük továbbá azt, hogy a Microsoft regionális vezetésébe Vityi Péter korábbi ügyvezető igazgató után újabb magyar kolléga került be. A mai nappal két kulcsemberünk léphet újabb pozícióba, és hiszem, hogy ezek a változások a Microsoft Magyarországot még sikeresebbé teszik majd” - nyilatkozta a bejelentéssel kapcsolatban Drajkó László, a Microsoft Magyarország ügyvezető igazgatója.
Kapcsolódó cikkek
- Taroltak a debreceniek az EuroSkills magyarországi versenyén
- Magyar Telekom: Szapáry lemondott fb-tagságáról
- Új igazgatók a Sun Microsystems Kft.-nél
- Új értékesítési igazgató az EnterNet-nél
- Új ügyvezető igazgató a NextiraOne Magyarország Kft. élén
- Befejeződött a Microsoft WTW ’07 .NET Fejlesztői Versenye
- Nordberg a Szilícium-völgyben folytatja
- A technológiai vezér is elhagyja a Motorolát
- Távozik az ASVA igazgatója
- Távozik a Motorola vezérigazgatója
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.