Új négymagos lapkák bővítik a PRIMERGY szerverek teljesítményét
A Fujitsu Siemens Computers PRIMERGY szervereiben használt új négymagos lapkákkal a kevesebb több – hiszen a rájuk épülő rendszerekből már egyetlen darab is képes kiszolgálni számos kis- és középvállalat alapvető igényeit.
Az FSC hatodik generációs TX150 S6 PRIMERGY toronyszervere és rackre szerelhető RX100 S5 rendszerének ötödik frissített változata az egy lapkán négy magot tartalmazó Intel Xeon UP processzorral dolgozik. Mindkét szerver valódi erőgépként támogatja a mindennapi almazásokat: jól használható például fájl-/nyomtató-, Exchange-, infrastruktúra- és frontend-szerverként. A toronyszerverek ideális általános rendeltetésű gépek azoknak a cégeknek, amelyek nem túl bonyolult számítástechnikai feladatokat kívánnak nagy adatbiztonság mellett ellátni. A PRIMERGY termékcsalád egészére jellemző bevált adatközpont-technológiákkal ellátott TX sorozat kialakításánál az egyszerű használatot, felügyeletet és a magas szintű megbízhatóságot tartottuk szem előtt.
A TX160 S6 és az RX100 S5 nagy processzorkapacitást igénylő feladatokhoz ideális – tehát jól használható kisebb e-business megoldások alkalmazásszervereként és olyan adatbázis-központú alkalmazási területeken, mint pl. ERP- vagy CRM-rendszerek futtatása. A PRIMERGY szerverek beválnak fájl-/nyomtatószerverként, gateway- vagy domain-szerverként az infrastruktúra-szolgáltatások támogatására, de web-/e-mail szerveri feladatok ellátására is alkalmasak.
A duplájára növelt, max. 8 MB-os L2 gyorsítótárral és max. 1066 MHz-es szupergyors FSB-vel rendelkező új négymagos Intel Xeon UP processzornak köszönhetően a TX150 S6 és az RX100 S5 is nagy általános produktivitást kínál. A rendszer kétmagos Xeon, vagy kisebb energiafogyasztású Celeron processzorokkal is rendelhető. Az alapszintű áron kínált modellek nagyvállalati jellemzőket vonultatnak fel: üzem közben cserélhető komponenseket tartalmaznak, és a Fujitsu Siemens Computers innovatív „Cool-safe” léghűtési technológiájával mind a komponensek élettartamát, mind pedig az elérhető rendszerteljesítményt maximumra növelik.
Az adatvédelmet tovább fokozza a moduláris RAID 6, amelyen belül a szerveradatok egy legalább négy lemeztömbből álló logikai köteten belül, megosztva helyezkednek el. A rendszer így akár két lemez kiesése esetén is képes tolerálni a hibát.
„Bár külsőre épp úgy néznek ki, mint a régi generáció gépei, a PRIMERGY toronyszerverek technológiája rohamléptekben fejlődött az elmúlt öt évben. A legújabb TX sorozatú toronyszerver kevesebb erőforrással végez el több feladatot, a mindössze 1U magas és kevesebb mint 60 cm mély RX100 S5 pedig még magasabbra teszi a mércét a teljesítmény terén. Mindkét modell felülmúlja a korábbi szervergenerációk teljesítményét, miközben azoknál kevesebb energiát fogyaszt. Három terabájtig terjedő tárkapacitásuknál fogva optimális teljesítményt nyújtanak az e-business és az adatbázis-alapú alkalmazásokhoz” – jelentette ki Jens-Peter Seick, a Fujitsu Siemens Computers nagyvállalati szerverüzletágának alelnöke.
Kapcsolódó cikkek
- Új PRIMERGY szerverek: nincs többé konszolidációs akadály
- HP: távközlési cégeknek szánt platformmal bővül a BladeSystem portfólió
- 1U szerver 16 CPU maggal
- Kettéválik az Adobe Flash Media Server termékvonal
- Fujitsu Siemens: 10%-kal nőtt a forgalom, "bűvös" százezer
- HP növekedés a szerverpiaci átlag felett
- Amilo Si 2636, az új formatervű noteszgép
- Sun: új marketingvezető, négy új berendezés
- Fujitsu Siemens AMILO Si 2636
- HP Integrity kiszolgálók - most és a közeljövőben
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.