Gary Greenfield az Avid új elnök-vezérigazgatója
Az Avid Technology Gary Greenfieldet nevezte ki a vállalat elnök-vezérigazgatójává. Greenfield Nancy Hawthorne-t követi a székben, aki 2007. augusztus 1-jétől ideiglenesen töltötte be ezt a posztot, és egyúttal ő vezeti a vállalati tanácsot is.
Greenfield 2003-tól a világ vezető B2B informatikai cégének, a Global eXchange Services-nek (GXS) volt a vezérigazgatója, majd 2003 decemberétől ezzel egyidejűleg közreműködő partnere volt a vezető technológiai vállalatnak, a Francisco Partners-nek.
Ezt megelőzően a Peregrine Systems vezérigazgatójaként irányította a cég átstrukturálását, vezérigazgatója volt az INTERSOLV-nak, amely az ő vezetésével egyesült a Micro Focusszal és megalapította a MERANT-t, amelynek ezután elnök vezérigazgatója lett. Nagy tapasztalattal rendelkezik vállalatok méretének növelésében, a növekedés irányításában, marketing és operációs területeken és különféle ügyfelek kiszolgálásában a kisvállalatoktól a Fortune 500-as listán szereplő nagyvállalatokig.
Kapcsolódó cikkek
- Egységesíti a kommunikációt a Pannon
- A T-Online-tól igazolt kommunikációs vezetőt a T-Systems
- Kommunikációs igazgatóval erősít a Vodafone Magyarország
- Távozik Juhász Attila a Synergontól
- A veszteségek ellenére emelkedik az AMD-vezér fizetése
- Deim Ágoston: már az amerikai védelmi minisztériumnak is dolgozhatna
- Kettős kinevezés a Microsoft Magyarországnál
- Magyar Telekom: Szapáry lemondott fb-tagságáról
- Új igazgatók a Sun Microsystems Kft.-nél
- Új értékesítési igazgató az EnterNet-nél
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.