Nyúl Sándor is az EnterNet-tulajdonosok között
A TriGránit csoport operatív vezérigazgatója, Nyúl Sándor 20 százalékos részesedést vásárolt az EnterNet Invest Zrt-ben. Az üzletember egyrészt egy általa kontrollált cég, a Mogul Consulting LTD révén, másrészt magánemberként is kisebbségi tulajdonosa lett a vállalatnak. Az együttműködéssel a résztvevők célja a kisebb internet szolgáltató cégek konszolidációja, az EnterNet cégcsoport piaci helyzetének további erősítése. Nyúl Sándor, mint kisebbségi tulajdonos az EnterNet operatív működésében nem kíván szerepet vállalni, azonban mint igazgatósági tag a stratégiai döntések meghozatalában részt vesz.
Az EnterNet csoport 20 százalékos részesedésének eladása mellett a hazai piackonszolidáció érekében döntött. A vállalat célja, hogy a piacon jelen levő multinacionális vállalatok mellett az EnterNet is kiemelt szerepet töltsön be, mint magyar tulajdonú vállalat.
Az üzleti kapcsolat Nyúl Sándor és az EnterNet Invest Zrt. mellett már korábban megindult. A TriGránit cégcsoport ingatlanjában épült a szerverterem a Pólus Centernél, illetve, a WestEnd-ben van az EnterNet ügyfélszolgálata, és Közép-Európa első Dell szaküzlete is, melyet szintén az EnterNet nyitott.
Kapcsolódó cikkek
- Bill Gates utolsó nagy fellépése
- Gary Greenfield az Avid új elnök-vezérigazgatója
- Egységesíti a kommunikációt a Pannon
- A T-Online-tól igazolt kommunikációs vezetőt a T-Systems
- Kommunikációs igazgatóval erősít a Vodafone Magyarország
- Távozik Juhász Attila a Synergontól
- A veszteségek ellenére emelkedik az AMD-vezér fizetése
- Deim Ágoston: már az amerikai védelmi minisztériumnak is dolgozhatna
- Kettős kinevezés a Microsoft Magyarországnál
- Magyar Telekom: Szapáry lemondott fb-tagságáról
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.