A Symantec Enrique T. Salemet nevezte ki operatív igazgatónak
A Symantec Enrique T. Salemet nevezte ki operatív igazgatójának. Salem, aki több mint húszéves tapasztalattal rendelkezik az értékesítés, a termékszállítás és üzemeltetés területén, a vállalat megbízható, következetes működtetésével lett megbízva. Felelős lesz a termékfejlesztésért, kereskedelemért, a szolgáltatásokért, a marketingért és az információtechnológiai aktivitásért, jelentéseit pedig John W. Thompsonnak, a Symantec vezérigazgatójának teszi majd.
Salem az utóbbi időben a Worldwide Sales and Marketing csapat, egy mintegy 4000 szakemberből álló csoport vezetőjeként dolgozott. Ezt megelőzően a felhasználói üzletág elnökeként, illetve a Symantec Security Products and Solutions alelnökeként tevékenykedett. Mielőtt csatlakozott volna a vállalathoz, a Symantec által 2004-ben felvásárolt piacvezető anti-spam szoftvermegoldásokat gyártó cég, a Brightmail elnöke és vezérigazgatója volt.
A Symantec továbbá bejelentette, hogy Gregory W. Hughest, aki eddig a Symantec globális szolgáltatásainak csoportvezetője volt, kinevezte stratégiai igazgatójának. Hughes felelős lesz a vállalati fejlesztésekért és stratégiáért. Mindezek mellett olyan új üzleti területekre kell fókuszálnia, mint a Symantec Protection Network, vagy a vállalat SaaS platformja (szoftver-mint-szolgáltatás) és számos más hasonló belső fejlesztés. A fejlesztési vonalért felelős vezetőként Hughes rendelkezik a megfelelő stratégia kialakításához szükséges háttérrel a több mint tízéves, McKinsey & Companynél szerzett tapasztalatával, ahol megalapította és vezette a North American Software Industryt. Hughes közvetlen felettese szintén John W. Thompson lesz.
Az üzleti részleg vezetői Enrique Salemnek jelentenek majd. Thomas W. Kendra továbbra is a Security and Compliance Csoport vezetője marad. Gregory S. Butterfield folytatja összekötő szerepét a Storage Management Csoport élén, valamint az Altiris Business Unit vezetőjeként. Janice D. Chaffin továbbra is a Consumer Business részleg vezetője marad.
A vállalat célja megszilárdítani kereskedelmi szolgáltatásait az informatikai szervezetében azzal, hogy J. David Thompsont nevezték ki az Information Technologyand Services Csoportjának élére. Ezzel a változással a Symantec nagyobb rálátást kap mind a külső és belső felhasználásra szánt IT szolgáltatásokhoz kapcsolódó beruházásaira. Thompson ezt megelőzően az Oracle- nél dolgozott. A PeopleSoft- nál hasonló pozíciót töltött be, mielőtt a céget felvásárolta az Oracle. Beszámolóit Salemnek küldi majd.
Kapcsolódó cikkek
- Szerkezetváltás a Nokiánál, régiós egység Budapest központtal
- Vezetőváltás a Mozillánál
- Árbevetel-duplázás és új üzletágvezető a KutatóCentrumnál
- Nyúl Sándor is az EnterNet-tulajdonosok között
- Bill Gates utolsó nagy fellépése
- Gary Greenfield az Avid új elnök-vezérigazgatója
- Egységesíti a kommunikációt a Pannon
- A T-Online-tól igazolt kommunikációs vezetőt a T-Systems
- Kommunikációs igazgatóval erősít a Vodafone Magyarország
- Távozik Juhász Attila a Synergontól
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.