Symantec: tanácsadó oldal a családok online védelmére
A Harris Interactive által 2007-ben lefolytatott közvélemény-kutatás rámutatott, hogy tíz kamasz közül nagyjából négy (43%) szerint szülei többnyire tudják, mit tesznek a neten, de semmilyen szabályhoz nem kötik azt, míg 37 százalékuk szerint a szüleiknek fogalmuk sincs erről. Ráadásul tíz kamasz közül nagyjából négy (43%) azt is jelezte, hogy az internetes durvaság valamilyen formájával találkozott az elmúlt évben.
A Symantec családi oldalt indított azzal a céllal, hogy segítsen a szülőknek útmutatást adni internetet használó gyermekeik számára. A Symantec segítséget nyújt abban, hogy a szülők gyermekeiket és családi számítógépüket biztonságban tudhassák az interneten, és megbizonyosodhassanak afelől, hogy tudatos internet-felhasználó válik gyermekeikből. A Symantec forrásanyagainak segítségével és a szülők irányításával, felügyeletével az internet biztonságos, élményekben gazdag közeget jelenthet a gyermekek számára a kutatáshoz, tanuláshoz, kommunikációhoz és társasági élethez. A Norton családi oldalán a szülők többek között az alábbi témákban találhatnak cikkeket és forrásanyagokat:
• Hogyan védjük magunkat és családunkat? – A MySpace-szel, a YouTube-bal és a többi kapcsolatépítő hellyel, az internetes morállal, a titkossággal, a biztonságos böngészéssel, a közvetlen üzenetekkel és a netes játékokkal kapcsolatos tanácsok.
• Beszéljük meg a gyerekkel! – A különböző korú gyerekekkel megbeszélendő, internetbiztonsággal kapcsolatos témáknak a felsorolása.
• Szülői segédeszközök – A biztonságos böngészéssel és kereséssel kapcsolatos legfrissebb hírekkel, jelentésekkel és információkkal, köztük egy havonta megjelenő biztonsági beszámolóval, a pénzügyi adatok ellopása utáni helyzet helyrehozásához szükséges gyakorlati tanácsokkal, az adathalászat elleni javaslatokkal, valamint a vírusoktól, veszélyforrásokról és egyéb támadásokról szóló legfrissebb hírekkel vértezi fel a szülőket.
A Symantec felhasználói forrásanyagai és jótanácsai a http://www.symantec.com/hu/hu/norton/themes/familyresource/ linken érhetők el. Akik tesztelni szeretnék ismereteiket az online fenyegetettségekről, illetve a felhasználók internetes szokásairól, a Norton Cyber Smackdown elnevezésű, angol nyelven elérhető játékban kipróbálhatják tudásukat a http://www.cybersmackdown.com/ címen.
Kapcsolódó cikkek
- Az IT biztonsági költségek nagy részét a károk helyreállítása teszi ki
- A Symantec megjelentette a Norton SystemWorks új változatait
- Virtuális hidegháború fenyegeti a világot?
- Symantec: PC-szintű védelem az okostelefonok számára is
- Symantec: Vontu-akvizíció 350 millió dollárért
- A Symantec bemutatta a Database Security 3.0-t
- A vállalkozásoknak nincs megfelelően átfogó tervük egy katasztrófa esetére
- Már kaphatók a Symantec 2008-as biztonsági termékei
- Symantec Spam Report: 2007. október
- Új végpontvédelmi Symantec megoldás
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Izgalmas versenyek a T-esport Bajnokságon
Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2, League of Legends, Brawl Stars és EA Sports FC 24 játékosok mérték össze a tudásukat, köztük két magyar versenyző is.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.