SAP: magyar vezető az EMEA térségben
Az SAP Veres Zsoltot nevezte ki az újonnan létrehozott, EMEA régióbeli (Európa, Közép-Kelet és Afrika) Business Objects kis-és középvállalkozásokért felelős értékesítési igazgatójának. Az új pozíciót azért hozták létre, hogy az SAP és a Business Objects szinergiáját biztosítsa a kis- és középvállalkozások többcsatornás megcélzásával. Ez a kezdeményezés része az SAP integrációs folyamatának, amely a Business Objects s.a. felvásárlását követi.
Veres Zsolt február 1-jétől a Business Objects kis- és középvállalati értékesítési és go-to market tevékenységét irányítja. Az új pozíciójában Veres Zsolt Torsten Svenssonnak, az SAP EMEA kkv-kért felelős régiós alelnökének tartozik beszámolási kötelezettséggel.
Veres Zsolt az elmúlt két évben a visegrádi országokat tömörítő közép-európai térség kis- és középvállalatokért felelős kereskedelmi igazgatójaként kulcsszerepet töltött be a közép-európai menedzsmentben, ez idő alatt megalapozta a kkv értékesítési stratégiát ezen országokban. Ezt megelőzően Veres Zsolt három évig az SAP Hungary Kft. értékesítési igazgatójaként dolgozott. Az SAP-hoz való csatlakozását megelőzően több mint tíz éven keresztül az IBM magyarországi és külföldi szervezeteiben tett szert értékesítési és vezetői tapasztalatokra.
Az SAP AG ezzel egy időben kinevezte Petr Skorepát, az SAP közép-európai térségének kkv-kért felelős kereskedelmi igazgatójának. Petr Skorepa az SAP-hoz a Cisco Systemsnél töltött tíz éve után csatlakozik, ahol regionális értékesítési területén szerzett tapasztalatot. Korábban különböző vezetői pozíciókat töltött be olyan jelentős vállalatoknál mint a Novell, a TGN, a T&G és Parallel.
Kapcsolódó cikkek
- Az SAP dinamikusan növelte jelenlétét a kiskereskedelmi iparágban
- Új üzletágvezető a Microsoft Magyarországnál
- Új ember az SAP államigazgatási üzletágának élén
- Neal Woods a HP Képalkotási és Nyomtatási Divíziójának élén
- Távozik Jeff Raikes, a Microsoft egyik "nagy öregje"
- A Symantec Enrique T. Salemet nevezte ki operatív igazgatónak
- Szerkezetváltás a Nokiánál, régiós egység Budapest központtal
- Vezetőváltás a Mozillánál
- Árbevetel-duplázás és új üzletágvezető a KutatóCentrumnál
- Nyúl Sándor is az EnterNet-tulajdonosok között
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.